10 maj 2016

PIERWSZA RECENZJA NINKI - "HILDA I TROLL" LUKE PEARSON

TAKA SYTUACJA - Dziewczynka chwali się Babci swoimi zakupami na Festiwalu Książki Artystycznej w Białymstoku.

Borsuk Tomik - maskotka festiwalu


NINA: Patrz babciu to jest moja nowa książka ... .... ...
JA (czyli jak zwykle pod ręką mama): Kochanie, co to za rodzaj książki?
N: Babciu to jest wyjątkowa książka. Książka z obrazkami, samymi obrazkami. Nazywa się komiks ... ... ...
JA: A kim jest główny bohater?
N: Główną bohaterką jest mała kilkuletnia dziewczynka o imieniu Hilda. Hilda bardzo lubi szkicować, wcale nie boi się ciemności i uwielbia czytać książki o Trollach ... ...
JA: Czy oprócz niej w książce występują również inne postacie?
N: Taaaaaak, oprócz Hildy jest jej mama, która na wieeeeeele jej pozwala. Jest Olbrzym który mówi "cholera", bo zgubił drogę oraz Drewniak, ale on na początku tylko leży ...
JA: A czy Hilda siedzi przez całą książkę w jednym miejscu?
N: Maaaaamooooo, przecież wiadomo, ze nie. Hilda ma dużo przygód, a najważniejszą z nich jest ta z Trollem, ale jej nie opowiem, żeby nie psuć niespodzianki Babci.
JA: A czy w tej książce jest jakiś morał? Czegoś się można z niej nauczyć?
N: Że książki należy zawsze czytać do końca! Choć poczytam ci Babciu!

"HILDA I TROLL"



MMELANCHOLIJNY "DREWNIAK"
HILDA UWIELBIA HISTORIE O TROLLACH ...
... I TROLLE
... I OLBRZYMY :)
Wyciągnęłam kilka wniosków z tej sytuacji i mam nadzieję, że zgodzicie się ze mną bezsprzecznie.
 
Po pierwsze mam wrażenie, że czasem można podpowiedzieć dziecku, coś na zasadzie "podaję ci pomocną dłoń". Mam nadzieję, że czegoś dziś się nauczyła i następnym, czy kolejnym z rzędu razem będzie jej łatwiej opowiadać samodzielnie.

Po drugie, nie zdawałam sobie sprawy z tego, że moje dziecko tak ładnie mówi pełnymi zdaniami. Czy to wpływ szkoły, czy mojej elokwencji? ;)

Po trzecie, chyba niechcący wyszła nam pierwsza w życiu recenzja książki stworzona przez Ninkę :)

Po czwarte - To naprawdę fajny komiks i są na szczęście jeszcze dwa tomy. Dniu Dziecka przybywaj :) Serdecznie polecamy :)

Czy wasze dzieci lubią komiksy? Polecicie nam coś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...