7 gru 2015

UPOmINKI DLA DZIEWCZYNKI, CZYLI MAMA KONTRA CÓRKA

W tym roku w związku ze świątecznymi wpisami miałam dwa postanowienia. Po pierwsze miały być poniżej 50 złotych. Po drugie, te dziecięce chciałam stworzyć razem z Dziewczynką. W końcu to także blog o niej :)
Ponieważ na każda moją propozycję Dziewczynka zawsze miała swój odpowiednik, postanowiłyśmy urządzić ŚWIĄTECZNY SPARING. Zapraszam na nasze propozycję:)

RUNDA PIERWSZA - PLASTYKA


mama - wybrałam sentymentalną klasykę, kredki Bambino po prostu zawsze były dobre. Ostatnimi czasy nieco się unowocześnili - w niektórych pudełkach znajdziecie nawet "złotą" kredkę - 16,50 zł w tym sklepie

CÓRKA - "szał baj najt" w naszej podstawówce, czyli cieniowano - zakręcone kredki Magic firmy Koh - I - Noor. Największy obiekt pożądania naszych pierwszoklasistów. Swoją drogą maluje się nimi dość zabawnie - 34,90 zł do kupienia tu

RUNDA DRUGA - GRY 

 

mama - kolejne wspomnienie z dzieciństwa i udało mi się zarazić dziewczynkę. 1:0 dla mamusi - 5 szt./25 zł w punktdesign.pl

CÓRKA - marzenie z zeszłego roku i jeszcze jej nie przeszło. Dobble - gra na spostrzegawczość dla małych i dużych - 38,77 w tym sklepie

 RUNDA TRZECIA - KLOCKI


mama - Magnastix, czyli magnetycznie wciągające budowanie. Godny zastępca Geomagów - 32,16 tu

CÓRKA - "Ojej mamo przecież ja już dawno wyrosłam z Duplo (...)" - Lego Elves to koszt 44,99 zł w Smyku (!?!)

RUNDA CZWARTA - KSIĄŻKI


mama - mamusia lubi filozoficzne historie z morałem, takie do pomyślenia przed snem ... "Piaskowy Wilk" Asa Lind wyd. Zakamarki -  25,11 zł w Zakamarkach

CÓRKA -  (...) moje dziecko kocha wszystkie koty - "Zły kocurek" Nicka Bruel wyd. Mamania - 21,90 zł w Mamanii

RUNDA PIĄTA - MUZYKA DLA MOICH USZU


mama - Dziewczynka oprócz książek i kotów uwielbia muzykę, więc teoretycznie wybór fleta na pierwszy instrument do nauki gry powinien jej się spodobać - 27 zł w tym sklepie

CÓRKA - "Przecież uwielbiasz śpiew ptaków mamo"  - 39 zł w Biedronce


Ciekawa jestem czyje propozycje bardziej przypadły wam do gustu. Piszcie :)




1 komentarz:

  1. Świetny wpis, uwielbiam je czytać i wchodzę codziennie aby sprawdzić czy już jest nowy czy nie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...