26 lis 2015

upoMINKII DLA MAMY

Nadszedł czas na blogowe pomysły na prezenty świąteczne. Pozwolę sobie dodać nasze pięć groszy. Zacznę może nietypowo, bo od upoMinków dla mam. W końcu nie bez kozery Miny Niny to blog matki kilkulatki. Wszystkie mamy są w moim szczególnym polu zainteresowań ;) W tym roku postawiłam sobie za cel, żeby koszt prezentów nie przekraczał 50 złotych. Zapraszam :)

Pierwsza kategoria to prezenty CODZIENNE, a wśród nich kilka rzeczy, które przetestowałam na sobie i z całą odpowiedzialnością za napisane słowa mogę polecić. Myślę, również że są dość uniwersalne i wielu kobietom przypadną do gustu.

CODZIENNE

 1. KOSZULKA Z NAPISEM, to pewnego rodzaju manifest. Ta ze zdjęcia jest IDEALNA, bo czyż nie jesteśmy takie w oczach naszego dziecka? Do kupienia na Koszulove - 39 zł.

 2. MAMY KALENDARZ. Dla fanek organizacji i porządku. Tak naprawdę przyda się każdej z nas. Sklep MaMy kalendarz - 40 zł.

 3. KSIĄŻKA - "Simona. Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak" Anny Kamińskiej. Inspirująca opowieść o życiu wybitnej badaczki puszczańskich zwierząt. Historia jej rodziny, okres studiów i długa droga do Puszczy Białowieskiej. Idealny tytuł na zimowe wieczory. Do kupienia w księgarniach lub tu - 39.90 złotych z audiobookiem

Druga kategorią jest RELAKS. Czyli to, o czym marzymy co wieczór i co naprawdę potrafimy celebrować. Chciałabym wam polecić trzy rzeczy, które wam go uprzyjemnią. Nawet jeśli wasz relaks trwa tylko chwilkę.

 
RELAKS








 4. MUZYKA - "Annoyace and hapiness" Dawida Podsiadło. Druga płyta w dorobku młodego wokalisty. Dojrzała, klimatyczna idealna na wieczór. Kawałek dobrej polskiej muzyki. Sklep - 36.99 zł.

 5. KUBEK. Na moją ukochaną kawę lub herbatę, jak kto woli. Ale wieczór z książką i kubkiem ulubionego napoju jawi mi się jako najwyższy poziom zimowego relaksu. Jeszcze ciepły koc ... Ten ze zdjęcia to polska Kalva - "To będzie dobry dzień" - 35 zł.

 6. PIELĘGNACJA . Ciepła, długa kąpiel to podstawa wieczornego relaksu. Ale kto miałby na nią czas? Proponuje prysznic połączony z peelingującym rytuałem. Mój ulubiony powstaje w polskiej manufakturze Purite i bosko pachnie czekoladą i mietą. Sklep Purite - 49 zł.

Wszystkie produkty polecam wam serdecznie i mam nadzieję, że moja skromna lista natchnie waszych Mikołajów.

2 komentarze:

  1. Ja się własnie zastanawiam nad zakupem tej płyty Dawida Podsiadło. Muszę jej najpierw posłuchać w jakimś empiku. Pierwsza była dobra. Ciekawe jak ta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest inna. Mocniejsza, dojrzalsza, bogata. Dla mnie idealna. Polecam ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...