1 wrz 2015

"PUMYDŁO" WSZYSTKO UMYJE, A NAJLEPIEJ STÓPKI A NIE SZYJĘ :)

Dziś zapowiadany wpis o naszym rodzinnym ulubieńcu. Niezwykłym "pumydełku" ...

Nasze pełne zamówienie z 94B Hand made

"Pumydło" do bardzo prosty pomysł łączący klasyczne zalety mydła i pumeksu. Ten wynalazek stworzyły ręce właścicieli manufaktury mydlarskiej 95b Hand made. Idealne połączyli właściwości naturalnego mydła z olejów kokosowego, oliwy, palmy i rzepaku z naturalnym pumeksem i zaserwowali nam produkt, który jak już zamieszka w naszej łazience, proszę mi wierzyć przyda się każdemu. Moja dziewczynka po całodziennym bosym pobycie na podwórku doszorowywała sobie w wannie stópki. Nie wiem jak to się stało, ale zwykły pumeks i szczotka wywoływały w niej niepohamowane wybuchy śmiechu i wierzganie nogami, przez co nie mogłyśmy jej stóp doszorować. Kiedy dałam jej do ręku "pumydełko" problem wirujących stóp zniknął jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Ja wykradałam je z mydelniczki Dziewczynki co wieczór, żeby oczyścić moje stopy z chodnikowego kurzu. Moja mama przy jego pomocy doczyszczała ręce po pracy w ogrodzie. Dodatkową zaletą jest przyjemny i odświeżający zapach mięty i cytryny. Idealny produkt na lato. 
Polecamy go wszystkim podwórkowym dzieciakom :)

Doczyszcza dłonie po malowaniu kredą na betonie
Zdjęcie ze strony producenta dla lepszego oglądu

1 komentarz:

  1. Basrdzo ciekawy wpis, musze przetestować takie mydełko , na pewno jest znacznie zdrowsze niż te różne "FA" czy inne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...