21 lip 2015

MAMY FORMĘ - WAKACYJNE WYZWANIE Z KORALOWĄ MAMĄ

Kocham moją młodsza siostrę. Jest osobą młodą, wykształconą i kreatywną, a na dodatek jest całkiem sympatyczna ;) Bardzo lubię spędzać z nią czas. Szczególnie, że mamy go dla siebie naprawdę niewiele. Na co dzień rozdziela nas około 200 kilometrów i własne codzienne, aktywne życie. Jednak kiedy już się spotkamy, rozmawiamy, rozmawiamy, rozmawiamy ... Słuchamy też muzyki, pijemy wino, gramy w kometkę i czytamy kolorowe magazyny. Lubimy wspólnie spędzać czas :)

fotografia ze zbiorów rodzinnych
W tym roku moja młodsza siostra - Koralowa Mama, wpadła na całkiem nowy pomysł. Postanowiła "zarazić" mnie aktywnością fizyczną. Wymyśliła akcję MAMY FORMĘ i informację o niej umieściła na swoim blogu. A wiadomo, że jak już coś pójdzie w eter, to nie ma zmiłuj. Trzeba "sprężyć pośladki" i do dzieła.

No co dzień nie ćwiczę. Nie lubię podskakiwania na aerobiku - ani lądowym, ani wodnym. Bieganie w samotności nie przemawia do mnie wcale. Siłownia w moim miasteczku to raczej miejsce spotkań, niż ćwiczeń. Lubię rower i jeżdżę kilka razy w tygodniu. Uwielbiam basen. Moja kondycja jest więc raczej słaba. Przewidziałam, że codzienna aktywność może mi sprawić ból. Nie przewidywałam, że także satysfakcję. Za nami dwa dni ćwiczeń. Wysiłek jaki wkładamy w ćwiczenia po mojej siostrze spływa jak po kaczce, ja mam dość silne zakwasy pomiędzy żebrami. Czy wiedzieliście, że właśnie w tak przedziwnym miejscu można odczuwać ból? Przynajmniej czuję, że mam ciało i mięśnie. Przyznam się, że to dość przyjemna świadomość. 

Słyszałam, że nowe nawyki utrwalają się w naszych ciałach i głowach w ciągu 21 dni. Postanowiłam zatem zabrać was w moją 21 dniową podróż po formę. Codziennie wieczorem na naszym blogowym facebookowym profilu  pojawiać się będą wpisy na temat - czy przeżyje tydzień z bezlitosną trenerka Koralową Mamą? czy uda mi się kontynuować ćwiczenia gdy moja siostra wyjedzie? A może ktoś z was codziennie ćwiczy i wesprze mnie przykładem i dobrym słowem?


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...