23 lip 2015

BENIAMINKI CZERWCA

Stare przysłowie mówi: "spiesz się powoli". Powoli spieszę się zatem poinformować was, że już czas na "beniaminki" miesiąca czerwca. 


fotografia wykonana własnoręcznie, ale aparatem Ninki :)
Tym razem niewiele rzeczy znalazło się w naszym podsumowaniu miesiąca - książka, gra, lalka, kosmetyki i telefon. Ot, takie tam podręczne gadżety każdej dziewczyny ;)


GRA "DUuuuSZKI" WYD. EGMONT - duszki przyleciały do nas z okazji urodzin Dziewczynki i tak bardzo je lubimy, że pojechały nawet z nami na wakacje. Naprawdę świetna, dynamiczna gra dla całej rodziny z serii "kto pierwszy ten lepszy". Gwarantowany ubaw po pachy :)

"KRÓLEWNA ŚNIEŻKA" wyd. Olesiejuk, czyli zdobycz z "dyskontu w czarne kropki". Często robię zakupy w Biedronce i kiedy po raz pierwszy zobaczyłam tam książki i to naprawdę w dobrych cenach, po prostu się ucieszyłam :) Z tej same serii mamy też "Dorotkę z Krainy Oz", a przed nami jeszcze "Pinokio". Niestety nie udało mi się upolować "Alicji w krainie czarów". Piękne ilustracje, porządne przekłady i duży format robią wrażenie. Niestety słabo mieszczą się na półkach i trudno je zabrać w podróż ;)

LALUNA I SISI - lalka 2w1, czyli mama LaLuna, która nosi swoją córeczkę Sisi w chuście na plecach lub jeśli obrócimy malutką lalkę do przodu, mama będzie karmić ją piersią. Te lelki to moja czerwcowa zdobycz z second handu. Nie mogłam się oprzeć :)

INSTAGRAM to ostatnimi czasy moja ulubiona aplikacja w telefonie. Myślę, ze jesienią, a w szczególności zimą będzie tam po prostu mniejszy ruch. Wakacyjne wyjazdy sprzyjają robieniu zdjęć, w związku z tym co chwilę mnie coś zachwyca 
Przy okazji zapraszam na "minoninowy profil instagramowy"

SYLVECO zamieszkało w mojej łazience na dobre. Z szerokiej oferty kosmetyków wybrałam dla siebie łagodzący krem pod oczy i lekki krem brzozowy. Oba kremy kupiłam specjalnie z myslą o okresie letnim. Świetny skład, dobra cena, produkt polski. Polecam.

EMULSJA OCHRONNA Z FILTREM MINERALNYM PAT&RUB  dla dziecka, dla ciebie i być moze dla koleżanki. Serdecznie polecam wszystkim. Nasz recenzja tu

Stale czekam na wiadomości od was kochani. Czym was zachwycił miesiąc czerwiec? Piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...