8 cze 2015

BENIAMINKI MAJA

O moja mamo kochana, jak ten czas szybko leci. Czekałam na majowy długi weekend, a tu już całego miesiąca nie ma. Był i się zmył. Tak jak i remont w naszym domu na szczęście. Na czas wiosenno - odnawiającego nasze rodzinne gniazdo szaleństwa musieliśmy wszystko odłączyć, w tym internet. Efekt jest taki, że postów jest mniej. Jednak ulubieńców nie może zabraknąć.

Zapraszam :)


Beniaminki maja :)

"GDZIE JEST WYDRA? CZYLI ŚLEDZTWO W WILANOWIE" - książka, do której wracamy regularnie i szczytujemy dokładnie, "od deski do deski". Niewiele już z niej zostało :) Nasza recenzja tu

Olejek do demakijażu polskiej marki Resibo. Dla mnie kosmetyczne odkrycie mojego życia. Nic i nigdy wcześniej tak dobrze nie oczyszczało mojej skóry z resztek makijażu i dnia codziennego. NATURA + SKUTECZNOŚĆ = kosmetyk idealny. Polecam i na pewno skuszę się na inne kosmetyki tej firmy. Recenzja wkrótce.

"PO PROSTU PIERSIĄ" wyd. Mamania. Nie karmię piersią już od pięciu lat, a jednak z racji moich działań w Kwartalniku Laktacyjnym, stale jestem zanurzona w laktacji. Ten tytuł nazwałabym "pierwszym podręcznikiem laktacji" i nakazała położyć przy łóżku każdej mamy, zamiast powszechnych "niebieskich pudełek".

"MYŚLIWIECKA" Artur Andrus. Płyta nie pierwszej świeżości, ale jakoś nam się nie nudzi. Dziewczynka rozpoczyna od niej dzień, włącza zaraz po powrocie z przedszkola, słucha podczas kolacji ... Melomanka mi się trafiła i w dodatku chce zakładać ze mną chór :)

NIKON coolpix L31, czyli najlepszy przyjaciel mojej córki. Robi zdjęcia wszystkim i wszystkiemu, przeprowadza wywiady, nagrywa filmy, teledyski i z uporem maniaka uwiecznia koty ... Aparat jest lekki jak piórko i idealnie pasuje do małych rączek. Posiada intuicyjne menu, z którym bez problemu poradzi sobie nawet sześciolatka. To był dobry wybór :)

Na wyróżnienie i oddzielna fotografię zasługuje moja nowa miłość - książka do kolorowania dla dorosłych "Królestwo zwierząt" wyd. Arkady. To wyjątkowa kolorowanka - można w niej pisać, malować, rysować, bazgrać, cieniować lub najzwyczajniej na świecie przeglądać, delektując się wzorami. Dzięki kolorowaniu, moje myśli znajdują właściwe dla siebie szufladki w mojej głowie, serce zwalnia rytm, ciało odpoczywa. Serdecznie , serdecznie polecam wszystkim rodzicom. 

Moje królestwo :)

Ps 1. Czy w tym miesiącu coś was zachwyciło? Piszcie, dzielcie się lub chwalcie :)
Ps. 2 Czy recenzje kosmetyków, to was zainteresują? Pisać?


3 komentarze:

  1. chetnie przeczytalabym recenzje kosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lina, cieszę się bo szczerze pisząc mam lekkiego świra kosmetycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie recenzja kosmetyków ? Już się nie mogę doczekać, fajny blog swoją strona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...