30 kwi 2015

RABATOWE KOSZULOVE :)

Moi drodzy czytelnicy, a najbardziej kochane mamy karmiące. Mam dziś dla was wspaniałą niespodziankę. Z całą pewnością znacie polską markę Koszulove, ale dla tych, którzy jakimś cudem nigdy nie byli na ich stronie i nie wiedzą o kim piszę kilka słów o nich.

Koszulove to młoda, polska marka odzieżowa, która swoją ofertę kieruje głównie do mam, a szczególnie do mam karmiących piersią. W ich asortymencie znajdziecie koszulki, bluzy i sukienki do karmienia z genialnymi nadrukami. I wierzcie mi, że każdy wśród nich znajdzie coś dla siebie. Moje ulubione to: " I'm a Doula, what's your super power " i " I produce MILK, what's your superpower ".

Jako Doula, instruktorka noszenia w chustach i szkoły rodzenia oraz długoletnia blogerka nawiązałam z Koszulove współpracę i mam dla was nie lada gratkę:





Biorąc pod uwagę, ze wiosna już chyba na prawdę do nas przyszła i zostanie może warto przejrzeć swoja szafę i troszkę ją odświeżyć? Dobry t-shirt, jak dobre jeansy jest zawsze w modzie, a jeśli na piersi pojawi się jeszcze właściwy napis, codzienność staje się dużo przyjemniejsza. Serdecznie zapraszam was na łowy :)


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa informacja, na pewno z niej skorzystam. Trzeba się okupić w jakieś ładne rzeczy na lato.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...