16 mar 2015

NOWE WIZYTÓWKI :)

Dziś chciałabym podzielić się z wami najnowszą zmianą w moim życiu zawodowym. Dzięki Karolinie z bloga Żyj - Kochaj - Twórz mam nie tylko nową wspaniałą odsłonę bloga, ale i całkiem nowe i profesjonalne wizytówki. Od tego roku Doula została oficjalnie uznana w naszym kraju za zawód, więc postanowiłam oficjalnie się zareklamować. 





Nie byłoby mnie, moich zawodów, mojej pasji gdyby nie moja Dziewczynka. To ona, ta mała osóbka jest katalizatorem wszelkich moich działań. Kiedy urodziła się moja córka, narodziły się Miny Niny. Macierzyństwo zbliżyło mnie do innych rodziców i uświadomiło, ze są dla mnie na tyle ważni, że chciałabym z nimi pracować. Kolejne szkolenia, wspaniali ludzie których spotkałam na swojej drodze już jako mama sprawili, że uczyłam się coraz więcej i jestem tu gdzie teraz jestem. A jestem szczęśliwa. I mam wspaniałe, słoneczne, ciepłe wizytówki :)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...