5 mar 2015

#3 BIBLIOTEKA MŁODEGO CZŁOWIEKA - KSIĄŻKI DO MAZANIA

Tak, tak. To nie błąd ani znak, że książek nie szanuję i pozwalam Dziewczynce po nich rysować. Tytułowe "książki do mazania", to nasze ulubione tytuły, w których dziecko może wykazać się kreatywnością i popuścić wodze fantazji. I nie są to zwykłe, skądinąd na pewnym etapie rozwoju ulubione przez dzieciaki kolorowanki. To prawdziwe giganty książkowe, idealne do malowania, kolorowania, dorysowywania, uzupełniania, pisania i co tam jeszcze młoda dusza potrzebuje z siebie wypuścić. Osobiście nie przepadam za naklejankami, wydają mi się zbyt mało twórcze. Jednak moja córka bardzo je lubi, choć czasem w przewrotnej formie. Nalepki lądują na przykład na ulubionym dla nich miejscu - szczycie jej łóżka. Podobno tam im jest najlepiej, bo lubią być w grupie ... :)

FOT. WŁASNA


Książki, które dziś wam zaproponujemy to nasze ulubione. Łączy je fakt, że można po nich w dowolny sposób mazać i czym tylko dusza zapragnie. Różnią się grafiką i zadaniami do wykonania. Zadziwiające jest to, że tak różne książki Dziewczynka lubi jednakowo. Ciekawa jestem, czy waszym dzieciakom również przypadną do gustu i rozbudzą falę nieposkromionej twórczości. A może macie swoje ulubione książki do mazania? Podzielcie się z nami koniecznie.

1. "TYPOGRYZMOŁ" autor: Jan Bajtlik, wyd. Dwie Siostry - to jest ten rodzaj ilustracji, który uwielbiam, nowoczesny i graficzny, czarno - biały i surowy, ale dający ogromną przestrzeń dla dziecięcej wyobraźni, 
cena: 32 zł

FOT. "TYPOGRYZMOŁ"
FOT. "TYPOGRYZMOŁ"
FOT. "TYPOGRYZMOŁ"

FOT. "TYPOGRYZMOŁ"
2. "HISTORYJKI DO RYSOWANIA. Księżniczka i sowa", wyd. Oleksiejuk - kolorowanko - naklejanka z miejscem na własną historię i księżniczką w roli głównej, to to co moja córka lubi najbardziej. Czasami wydaje mi się, że gdyby nie istniały księżniczki, moja córka nie wstawałaby z łóżka, a przynajmniej straciła część sensu życia. Bo są jeszcze przecież koty :)
cena: ok. 10 zł

FOT. " HISTORYJKI DO RYSOWANIA"
FOT. " HISTORYJKI DO RYSOWANIA"
FOT. " HISTORYJKI DO RYSOWANIA"

3. "WIELKI BLOK DLA RYSOWNICZEK" I "WIELKI BLOK ZIMOWY", wyd. Oleksiejuk - duże karty przypominają mi teczki rysunkowe z mojego dzieciństwa, dla małych, wiecznie wiercących się na podłodze rysujących stworzeń to bardzo wygodna opcja, duże kartki, mocna oprawa, mnóstwo miejsca na twórczość własną, dodatkowym atutem z dziecięcej perspektywy są naklejki ;)
cena: ok. 11 - 18 zł ( całkiem nieźle za tyle zabawy:)

FOT. "WIELKI BLOK DLA RYSOWNICZEK"
FOT. "WIELKI BLOK DLA RYSOWNICZEK"
FOT. "WIELKI BLOK DLA RYSOWNICZEK"

4. " KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA" autor: Herve Tullet, wyd. Egmont - nasz najnowszy nabytek, jeszcze nie do końca poznany. Charakterystyczne dla Tulleta, znane dzieciakom z wcześniejszych książek do zabawy np. " Naciśnij mnie", wesołe stwory z dużymi oczami. Mnóstwo powtarzających się i zmieniających miejsce znaków, dużo miejsca do kolorowania to zapowiedź wspaniałej zabawy, której nie możemy się doczekać.
cena: 31,49 zł

FOT. "KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA"
FOT. "KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA"
FOT. "KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA"

Moja córka uwielbia rysować, a ostatnio również rozwiązywać krzyżówki ...
A wasze pociechy? czy wśród nich znajdzie się kolejny Picasso?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...