3 lis 2014

NIEDZIELNY PORANEK

Dziś mało słów i kilka zdjęć. 
Chciałam bardzo podzielić się z wami tymi obrazami, bo wiem, ze kilkoro z was bardzo lubi takie wiejsko - leśne okolice. A poza tym, nawet dla mnie to co zobaczyłam jest niecodziennym widokiem. Popatrzcie:









Nie było groźnie, bo zdjęcia zrobiłam z ukrycia. Dobrze, że nie musiałam szybko wyjść z Dziewczynką z domu, bo żubr gościł się u nas dwa dni. Opuścił nasze gospodarstwo dopiero po interwencji leśników. Po prośbie, nie po groźbie.

Pozdrawiamy z granic natury :)

2 komentarze:

  1. WOW! To naprawdę duuuuuże zwierzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega duuuuuże i szybkie jak mały kotek. A poza tym potrafi przeskoczyć dwumetrowy płot ... Mam lekkiego stracha :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...