30 lip 2014

SERIA NIEFORTUNNYCH ZDARZEŃ ...

Kurcze. Bywają po prostu takie dni, ze nie przeskoczysz wszystkiego za nic. 
Wszystko musi się wydarzyć i już. Choćby nie wiem co ...

Po powrocie z wakacji wróciłam do pracy. W moim "zakładzie" jest taka zasada, że jak jedna "wakacjujue" to druga za nią pracuje. Z tego co się orientuję, to powinno być inaczej. Jak jedna "wakacjuje", to przychodzi trzecia i ... U nas tak nie jest. Wróciłam nie do pracy, a do roboty. Do 11 godzin dziennie dochodziło. Zmęczenie ogromne na mózg się rzuciło. I skutki musiały być, prędzej czy później. I były.


Po pierwsze Dziewczynka nie widziała mnie prawie wcale. Dwie godziny rano i dwie przed snem. Zaowocowało to mega dużym rozżaleniem i marudzeniem. Zbierała te nastroje przez cały dzień, aby obdarować mnie nimi po moim powrocie. I to w podwójnej dawce.

Po drugie, nie nacieszyłam się rodziną. Odwiedziła Nas moja młodsza siostra w dziećmi i niewiele ze mnie mogli wziąć. Bo nie było co. Nie było długich nocnych, siostrzanych rozmów. Nie było wycieczek i spacerów. Były lody.

Po trzecie moja mama przeszłaby lekkie załamanie nerwowe na skutek najazdu dzikich dzieci. Bywało ich u Nas do sześciu sztuk w jednej chwili. Jednak życiowo wyposażyła się w mechanizm obronny. Przetrwała czytając na leżaku pod parasolem książki. Grube i dużo.

Po czwarte ze zmęczenia zapominałam wiele rzeczy. M.in. że byłam na tygodniowym urlopie, jak się nazywam, który dziś dzień tygodnia, czy wystawiłam już fakturę lekarzowi  oraz że nie zostawiamy portfela na biurku.

Po piąte portfel został bezczelnie z tego biurka skradziony. Skutkiem czego w piątek, po 10 godzinach pracy spędziłam jeszcze 2 na posterunku policji składając skargę. Ogromnie żal mi portfela, tak sentymentalnie. Bo był ulubiony i od mojego Mężczyzny. Żal dokumantów, tak zwyczajnie i finansowo, ponieważ nowe kosztują. Żal kart płatniczych i kart stałego klienta. Żal osoby, która to zrobiła, bo będzie miała nieprzyjemności. Żal mi mnie, bo poczułam się bezbronna i głupia ...

W przyszłym roku na urlop chciałabym pojechać na dwa tygodnie i jako druga w kolejności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...