15 kwi 2014

NOWY POCZĄTEK ...

Szumnie to brzmi, a przyszło tak naturalnie. Tzw. "koleją rzeczy". 

Przyszła lub przyjechała pociągiem, chwila kiedy to znów pojawiła się potrzeba pisania, dzielenia się, czytania, odpowiadania i kontaktu z ludźmi, którzy jakimś cudem trafili znów lub po raz pierwszy na mojego bloga.

"Miny Niny" się zmieniły. Tak samo jak ja i moja Dziewczynka. 
Bo Ona to już nie jest niemowlę, dzidziuś, bobas , ani nikt z tych osób. Moja córeczka jest Dziewczynką "pełną gębą". Jest, bo ma 5 lat. Wygląda - jak różowa, błyszcząca, w ciągłym ruchu i nogą w górze baletnica . Mówi, jak super fajny i mądry przedszkolak. Taki co prowadzi dialog, nie monolog. I coraz więcej po angielsku. Jakimś cudem jest to dla niej tak oczywisty język, i że należy się go uczyć, iż uczy się i już gada co nieco.

Zmieniły się okoliczności ( np. przedszkole, o kulisach zmiany w środku roku napiszę oddzielny post :). 
Zmieniły się nasze relacje i stosunki rodzinne Matka - Córka - Reszta Świata. 
Zmieniły się nasze rozmiary ( Ona urosła, ja przytyłam:) 
Zmieniła się również pogoda ( było lato jest kolejna wiosna :) ...

Nie zmieniło się to, że bardzo, szalenie i mocno kochamy się z moją Dziewczynką. Co dzień uczymy się siebie nawzajem, poznajemy, obwąchujemy podczas snu. Tęsknimy niezmiennie gdy wyjeżdżam i równie mocno przytulamy po powrocie ( no, może doszło pytanie: " a przywiozłaś mi coś?" :)

Teraz chciałabym pisać o dzieciakach nieco starszych - przedszkolakach. Ten wiek dziecięcy jest mi teraz najbliższy i jakoś właśnie ostatnio miałam wrażenie, ze niewiele o tej kategorii wiekowej ( wagowej :) pisze się w sieci. Mam mylne wrażenie?

"MinyNiny" inne, ale mam nadzieję, ze równie czasem mądre, czasem zabawne, czasem przydatne wznawia swoją działalność i zaprasza do współpracy. Piszcie proszę o czym chcielibyście przeczytać? Co Was nurtuje, ciekawi, niepokoi w waszych relacjach z dzieciakami właśnie w wieku mojej Dziewczynki.
Razem na pewno coś uradzimy, wesprzemy, pomożemy, "rozkminimy" nie jedną sytuacją.

Witajcie i zapraszam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...