29 kwi 2014

KSIĄŻKOWE SERIALE

Czy macie swoje ulubione serie książkowe? Mam na myśli tytuły z przygodami jednego bohatera. 
Sama nie wiem dlaczego je tak lubimy. Może pociąga nas oczekiwanie na kolejne przygody? Być może przywiązujemy się do ich bohaterów. Może jesteśmy wierni? Lubimy i gromadzimy. 
Myślę, że dla przedszkolaków nasz rynek proponuje dużo fajnego czytania. My mamy kilka ulubionych i chętnie się z Wami podzielimy :)



  • seria książek o rezolutnej Basi, która była pierwsza w naszym księgozbiorze. Dziewczynka pokochała Basię od pierwszego wejrzenia i na szczęście tak już zostało, a nawet zaszło między dziewczynami znaczne podobieństwo w wyglądzie :)

  • najnowsze tytuły to cykl książeczek o Martynce ... nie jestem fanką, lekko drażni mnie miejscami rymowany język, idealne wręcz realistyczne ilustracje i zbyt duży tradycjonalizm. Ale ja się nie znam a Dziewczynka kocha szczególnie tytuły związane z tańcem oczywiście :)

  • mali Einsteini to ogromna odskocznia od typowo dziewczyńskich tytułów, to książeczki do czytania i do nauki, bo ta sympatyczna drużyna mózgowców ma dużo fajnych przygód i tyle samo przedziwnych znajomych, dla amatorów polecam także animowane filmy z ich udziałem i nie wiem co było pierwsze, aczkolwiek podejrzewam, ze filmy,

  • mamy ogromny sentyment do Elmera, choć krótki, prosty i niezbyt przebojowy, ma w sobie dużo ciepła,

  • i na zakończenie seria o Zuzi, to chyba dla mojej Dziewczynki takie "know how" na dorastanie, razem z Zuzią szła do przedszkola, razem do lekarza, do dentysty, uczyła się gotować i pływać, polecam :)


Bardzo proszę o polecenie nam nowej, pasjonującej serii, mamy kilka wolnych półek w biblioteczce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...