26 maj 2013

Mamy, mateczki, mamusie i mamunie :)

Różnie Nas zwą i my również różnie nazywamy nasze mamy...

Wszystko wokół nas zmienia się codziennie. 
Życie płynie, zmieniają się pory roku, okoliczności przyrody , ludzie wokół nas ...
Zmieniamy się my, nasze poglądy, poczucia, 
wrażenia wobec świata i wobec ludzi. Dalszych i bliższych.

Mam wrażenie, że nie zmienia się jedno, choć różna może być intensywność :)
A mianowicie MIŁOŚĆ DO RODZICIELKI.

Kocham moją mamę, tak jak moje dziecko kocha mnie.
Kocham miłością bezwzględną, oczywistą i bezwarunkową.
Kocham ją i dziękuję za wspólną drogę, która nadal trwa.

Moja mama to kobieta "siła".
 Jest dla mnie wsparciem, stałym miejscem na ziemi i poczuciem bezpieczeństwa.
Mamo Kocham Cię ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...