19 kwi 2013

#3 Co za tydzień

i już podsumowuję i już lecę po innych, moich ukochanych blogach, 
i już podpowiadam "co i u kogo warto przeczytać".

Mam nadzieję, że korzystacie z mojego osobistego "know where" :)

1. na pierwszy ogień sama siebie pochwalę i podlinkuję, czyli ja w gościnnych występach u Hafiji, czyli osobistych słów kilka na temat noszenia dzieciaków w chustach  :)

2. na drugi -  Koralowa Mama o diecie matki karmiącej na diecie bez mlecznej  czyli jak odebrać i tak już zmęczonym kobietom chwilę przyjemności ...

3. przesympatyczna blogowa rodzina z Olsztyna ...  Tekstualna i spółka - moje niedawne odkrycie blogowe, które na co dzień obdarowuje mnie uśmiechem :) 

4. O tym, że ... tym razem z fajną serią postów o przedszkolach w różnych krajach na świecie ( polskie wypadają troszku blado :)

5 ulubione książeczki kartonowe pokazuje nam kochany Julo, oczywiście ten z Zezuzullowatych ;)

6. dla zainteresowanych tematem Standardów okołoporodowych w Polsce ... kilka słów na temat ich ( nie )przestrzegania wg. Rodzimy w domu.

CZYTAJCIE I PISZCIE !

6 komentarzy:

  1. jak świetnie!!!! :DDD dziekujemy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za przybycie w nasze skromne progi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję! puchnę dumy przez ten cykl, wyszło super, a tak się bałam, że nikogo to nie będzie interesować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cykl jest super i czytam z mega zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...