7 mar 2013

Wyjątkowa kołysanka :)

Ostatni weekend spędziłam w Stowarzyszeniu Doula w Polsce na wolontariacie
 ( tak, tak :) podczas szkolenia dla nowych Doul. 
Zgłosiłam się z premedytacją i przyjemnością, chciałam poczuć 
i chłonąć niepowtarzalną atmosferę tego miejsca, 
które tworzą niesamowite i wyjątkowe kobiety: Gosia, Maryja, Marta ... 
Brak słów ... Kobiety przewodniczki ... 
Młody narybek uczestniczący w szkoleniu - niesamowita energia, 
mimo długich godzin spędzonych aktywnie, zarażała i motywowała. 
Wyjechałam stamtąd nasycona, naładowana i z głodem na więcej :)
a także z książka ( zawsze przywożę Paszczakowi książki z podróży :)

"Kołysanka o piersiach mamy" to pozycja obowiązkowa dla dzieciaków i mam , 
które tak jak my pomimo, że nie stołujemy się mlekiem mamy, kochają się przytulać, czasem bawić w dzidziusia, czasem "urodzić" się jeszcze raz 
i popatrzeć głęboko w oczęta, bez słów ... tak po prostu ...




Wiele śpiewaliśmy kołysanek. Tej nie śpiewamy, tylko czytamy, 
lecz melodia zapisana w treści tej książeczki 
w połączeniu z genialnymi ilustracjami, co dzień kołysze nas do snu ... 

Monica Calaf ujęła w słowa magię, która dzieje się pomiędzy mamą i dzieckiem 
w chwili narodzin, ale i na co dzień. Jest tu odrobina naturalnej fizjologii oraz ogromna dawka emocji, codzienne działania "nieograniczonej" karmieniem mamy i wyjątkowe chwile we dwoje. Jeśli ktoś już głośno zakrzykną "a co z ojcem dzieci !?! ". Jest i ojciec, a jakże śpi tuż obok :)





Polecam Wam serdecznie "Kołysankę o piersiach mamy" i przyznam się po cichutku, ze nie spodziewałam się, że tak bardzo mnie zauroczy :)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...