22 sty 2013

Życie się toczy ...

Nowy etap w życiu, nowa praca, nowa miłość, każda ważna zmiana inicjuje falę rozmyślań. Aktywność mózgu osiąga maksimum, sen wcale nie chce się zbliżać, wszystko w głowie się kręci i pędzi w stronę" nowego" ...
Tak teraz jest w moim życiu, moje nowe dziecko, moja szkoła zaprzątają każdą chwilę dnia. A przecież poza nią, jest jeszcze ukochane dziecko, ulubiona praca codzienna ( ta od chleba powszedniego :), obowiązki, rodzina , przyjaciele ... Na wszystko nie starcza dnia, a i blog ucierpiał na tym :(
Aby utrzymać ulubiony tak przeze mnie kontakt z Wami, postanowiłam troszeczkę zmienić jego tor.

Jako "początkująca" mama nie miałam potrzeby, ani odwagi dzielić się ze światem moimi własnymi myślami na temat rodzicielstwa. Dużo łatwiej i przyjemniej było pisać o rzeczach. 
Z czasem mam wrażenie dojrzałam i chyba czas, żeby dojrzał też mój blog.

Zapraszam :)

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...