26 sty 2013

"Namiotom" mówimy nie !!!

Z cyklu, jeśli się chce to można :)

Marka Risk MADE IN WARSAW powstała jak sama nazwa wskazuje w stolicy i szyje już od 2011 roku. Początkowo zachwyciły mnie ich GLAM DRESY, 
czyli coś co wygodnickie tygryski lubią najbardziej :)

Od jakiegoś czasu ich flagowe spodnie założyły kobiety w ciąży, a cała kolekcja wzbogaciła się o super kombinezon, otulający płaszcz i ... spodenki. 
Tak naprawdę, prawie każdą sztukę ich odzieży może spokojnie przywdziać kobieta w ciąży,ponieważ tkanina z jakiej powstają ich projekty mam wrażenie podda się sile rosnącego brzuszka i co najważniejsze, nie zniekształci się, nie przybierze kształtu worka, a dopasuje się i będzie wyglądać GLAM.

Ach, popatrzcie sami :)

super kombinezon :)

mega płaszczydło

GLAM DRESY !!!

sexy sukienka

sweety spodenki

Marka Risk to także dodatki i biżuteria
sprawdźcie ich koniecznie,
 kto jeszcze tego nie zrobił :)

( zdjęcia pochodzą ze strony Riska )

4 komentarze:

  1. Gdzie oni byli jak ja w ciąży chodziłam? Boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może gdybym zobaczyła na żywo to bym zmieniła zdanie, bo ja to jestem z tych kobiet co to raczej by chciały, żeby ciężarne i młode matki z dresów wychodziły a nie w nie "wchodziły" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hafija, czasem dresik dobry jest:) Ja dziś założyłam dresowe spodnie i bluzkę dresową i wiesz co? Tak mi dziś dobrze:))))))
      Ale jutro mam plan się odwalić jak mrówka na święto lasu:P

      Usuń
    2. Tak, tak, ja też nie za tym, aby w dresy i w domu siedzieć :)
      Wierz mi, widziałam na żywo, GLAM DRESY :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...