1 sty 2013

Do biegu ... Gotowi ... START !!!

Jeden, dwa, trzy ... START !!!

Cztery lata dojrzewania do decyzji ...
Kilkanaście miesięcy rozwoju, nauki i szkoleń w Fundacji Rodzić po Ludzku ...
Kilkaset długich, przyjemnych godzin nad książkami ...
Kilka sztuk nawiązanych nowych, inspirujących znajomości i mam nadzieję przyjaźni :)
Kilka miesięcy starannych przygotowań - rozmyślania, planowania, martwienia się i wzdychania :) ...
I oto rezultat, moje "dziecko", spełnienie pragnień i mam nadzieję,
 zajęcie na resztę życia :)


Pomysł szkoły rodzenia wykiełkował w mojej głowie, jakiś czas po narodzinach mojej córeczki. Najpierw z potrzeby serca powstały "MinyNiny", 
czyli blog o różnych różnościach "okołodzieciowych" i "okołorodzicielskich".
 Plan był taki, ze mało prywatności, dużo konkretów, ale jak to z planami bywa, 
na łamach pojawiła się i Ninka :) 

Dzięki blogowaniu, poznałam wspaniałych młodych i starszych rodziców,
 nawiązałam znajomości, kilka osób postanowiło zaobserwować moje posty 
i sprawiło mi tym samym ogromną codzienną radość. 
Teraz bardzo Im dziękuję, bo to właśnie m.in. dzięki Nim
 nabrałam wiatru w żagle i popłynęłam na fali macierzyństwa ;)

Projekt szkoły nie udałby się bez wsparcia wielu, wielu osób,
które w sposób naturalny, bezinteresowny zaangażowały swój czas
i czasem kilka złoty w to, żeby mi pomóc :)
dziękuję Wam :)

Rok 2013 zapowiada się jako rok bardzo dużych zmian w moim życiu. 
Po okresie burz na morzu, chyba zawijam do portu i dobrze mi z tym 
( nie wiem co mnie naszło z tymi marynistycznymi skojarzeniami :)

Mój port to dom, rodzina, przyjaciółka, 
praca, która przynosi mi satysfakcję i możliwości rozwoju oraz ukochana osoba ... Wszystko to mam, wiec dziękuję za to co dzień,
 aby nic się nie zmieniło tylko rozwijało we właściwym sobie kierunku :)

Czego i Wam życzę na cały 2013 rok :)


13 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Życzę sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej!!! do boju!!! zaciskamy wszystkie kciukasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale!Sukcesów,pasji,zadowolenia życzę na Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, bardzo i serdecznie życzenia :)

      Usuń
  4. powodzenia :) to musi być dobry rok :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!! po cichu zazdroszczę i uczę się!

    OdpowiedzUsuń
  6. "ćwicz, ćwicz, ćwicz" jak mówi Kubuś Puchatek :)
    dziękuję i za prezent również ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia! i wszystkiego dobrego w tym nowym roku
    zostaję u Ciebie i czekam na wieści z frontu ;)))
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...