10 gru 2012

prezenty, ach prezenty ... lepiej późno niż wcale :)

ja wiem, że już jest właściwie za późno na jakiekolwiek propozycje, 
bo zapewne większość z Was ma już ukryte w tajemnych miejscach waszych domów podarki dla dzieciaków i na nic się zdadzą moje osobiste propozycje, ale ...
zasiadłam wczoraj i ja, bo oprócz swojego dzieciaka, mam też ukochanego bratanka
 i tu pojawiła się "zagwozdka", co kupić chłopakowi  w wieku 4 i 1/2 lat?
zaczęłam szukać, czytać, oglądać, bo w mieście mamy jeden sklep z zabawkami, 
ale jakoś sama nie wiem dlaczego po prostu za nim nie przepadam. 
Może dlatego, ze bardzo w nim "plastikowo" ?

osobiście mam pewien komfort związany z datą obchodzonych świąt, 
Wigilię mamy 6 stycznia, więc i czasu więcej 
i promocje poświąteczne również się zdarzają :)

dlatego tak późno zasiadłam i oto co wypatrzyłam:

1. Lalki uczące emocji Kimochis - oczywiście jako matka "kociego" dzieciaka zauroczyłam się wersją kocią

"Kotka Kimochis® żyje na wiśniowym drzewie, jest pewna siebie i odpowiedzialna. Jeśli jest potrzebna innym, zawsze stanie na wysokości zadania i będzie dobrym przywódcą. Może czasami wydawać się lekko szorstka na zewnątrz, ale ma bardzo czułe wnętrze. Jest fanem mleka i migdałowych ciasteczek. Uwielbia dowodzić, ale czasami jest zbyt despotyczna, co może prowadzić do konfrontacji lub strasznej kociej awantury - to w takich momentach może krzywdzić uczucia innych. Dlatego też czasami potrzebne są bandaże i odpowiednie kuracje dla uczuć. Kotka kocha bandaże, bo jak się pojawiają oznacza to, że proces gojenia się już się rozpoczął"

cena: 118 zł
do kupienia: Jubee


2. Kreatywne klocki ZoLo, czyli klocki z serii "zrób sobie sam" na przykład potworka lub marsjanina :)
cena: ok. 100 zł
do kupienia: Jubee



3. Matoudematata - zabawne klocki - figuraki do nauki równowagi, w tym przypadku balansujące koty, czyli jak wyżej wspomniałam "kociego" mamy bzika,

cena: 99 zł
do kupienia tu: e-smoczek



4. "Domostrada" Zuzutoys była już chyba na każdym blogu, ale nie mogłam o niej nie napisać, bo właśnie ona przyjedzie do bratanka w prezencie od mojej Córci :)
cena: 24,99 zł
do kupienia: zuzutoys


5. "Przygoda wśród gwiazd" - gra planszowa od Marbushka ... brak mi słów, prosty pomysł, piękne wykonanie, zaczarowała mnie i właśnie taki prezent życzyłabym dla mojej Młodej :)

"Każdej nocy zasypiasz wsłuchując się we wspaniałe opowieści. Każdej nocy te opowieści wznoszą się aż do gwiazd, które cieszą się nimi tak samo jak Ty. Dzisiejszej nocy jedna z ciekawskich gwiazdeczek zbliżyła się bardzo blisko, aby wyraźnie usłyszeć kolejne wieczorne opowiadanie. I nagle poślizgnęła się na śliskiej chmurce i wpadła do Twojego pokoju przez otwarte okno! Bardzo chciałaby zostać, ale jej mama już martwi się jej zniknięciem. Pomóż jej wrócić na niebo, tak abyście oboje mogli radośnie zasnąć!"

cena: 115 zł





a ja kupiłam jej to:





 wesołych i rodzinnych
a Ja wracam do tworzenia i spełniania marzenia :)
całuję i ściskam mocno

3 komentarze:

  1. my obchodzimy 24 grudnia a ja i tak nic nie mam kupione :)
    marbushkę kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuuuuuu ja też kocham i tyle tam wspaniałości :)

      Usuń
  2. Zawsze kupuje coś edukacyjnego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...