23 paź 2012

Basic, czyli wreszcie jest Nam ciepło :)

Przeglądając wczoraj kolejny już znakomity numer "Przymierzalni" 
( gdzie na stałe goszczą Nasi kochani - Zezullowaci i Olga z Ewunią :) 
znalazłam artykuł dotyczący "basiców", tak tak o ciuszkach znowu będzie, 
bo nie tylko przecież tylko tym co na wierzchu człowiek żyje, 
ale i ciepłe majtki robią wiele dobrego :)

i tak pojechawszy w stronę promocji w Pieluszkarni 
odkryłam bardzo fajną markę, którą uznałam za godną polecenia 
dla rodziców pociech małych i tych większych też, czyli dla Nas :)



Nanaf Organic to producent naprawdę podstawowych "ocieplaczy" jesienno - zimowych 
w najprostszej formie, wyglądzie i składzie i wiecie co? Bardzo mi to odpowiada ... Biorąc pod uwagę ostatnie zapędy mojej Dzieciny do wyrazistego ubierania się, 
żeby nie napisać "strojenia" w tutu i tym podobne, tak na co dzień i do przedszkola też, mhm ... :) 
To wersja "wewnętrzna" Jej odzieży pozostaje na szczęście jeszcze moją kwestią. Poszukałam, poczytałam i utwierdziłam się w przekonaniu, ze zamówię i polecę, 
bo nic tak dobrze nie chroni przed zimnem naszego Malucha jak "ciepłe gacie" ;)

Nanaf Organic to oprócz bielizny dla przedszkolaków, 
przede wszystkim ubranka dla 0 - ... miesięczniaków 
w kilku wersjach składowych m.in. bawełna organiczna, 
bawełna organiczna niebielona ( "beż nie jeż")
 i wełna " Merino bee",
 a poza tym kocyki i myjki do codziennej pielęgnacji Maluszka.









a wiec ubierajcie się ciepło jak i My czynimy
i ciepła Wam kochani życzymy :)


2 komentarze:

  1. fajne :) proste, czyste, takie bieliźniane w pozytywnym znaczeniu tego słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymałaś ode mnie wyróżnienie Liebster Blog :) Zapraszam na mój blog http://zuziulek.blogspot.com/ gdzie znajdziesz więcej informacji na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...