3 wrz 2012

Na dobry przedszkolny sen ... :)

Ninka poszła do przedszkola ...

Stało się, koniec i kropka ...

I naprawdę "poszła", szła, jechała i znów szła na własnych mocnych nóżkach 
i była dzielna ( tak jak Jej mamusia:), cieszyła się, pakowała, ubierała, 
jadła śniadanko z uśmiechem i poczuciem ważności tego dnia, 
w końcu tak długo na niego czekała, bo w domu przecież nudno :)

Rezon straciła przed drzwiami sali, kiedy to ujrzała inne dzieci bez mam, 
kiedy to uświadomiła sobie, ze mama zaraz sobie pójdzie i kiedy dziewczynka 
"z podwórka" z którą miały trzymać się razem zajęła się bardziej zdejmowaniem własnego buta, niż Niną ...

Na szczęście Ja byłam dzielna :) 
a Nowa Pani powiedziała do niej: " Ninko, cieszę się,że jesteś, czekałam na Ciebie :)" 
i Nina poszła, usiadła Jej na kolanach, zaczęły rozmawiać ...
( dziękuję pani bardzo :)

Mama wyszła i nie przeszkadzała, 
a po drodze przeczytała, ze jeszcze koc jest potrzebny, najlepiej polarowy,
przyszłam więc do pracy, otworzyłam komputer i piszę :)

Od niedawna wokół mnie pojawiło się wiele "Kocykowych Mistrzyń"
dziewczyny mają w ręku to coś i szyją najprawdziwsze cuda z kawałków bawełnianych tkanin i takiego też kawałka polaru, który ociepla, umila w dotyku 
a w przypadku polaru Minky także upiększa  dzieło,

Spod Ich igły wychodzą kocyki wózkowe, kocyki "przedszkolakowe", poduszki,
"kocyki - przytulaki" i nierzadko przytulanki w różnej formie, najczęściej zwierzaków.

Przygotowałam dla Was mały przegląd kocyków, 
tworzonych przez bardzo zdolne kobiety, które często są również mamami 
i mam wrażenie, ze czasem Ich przygoda rozpoczęła się właśnie 
od przedszkolnej potrzeby :)

Popatrzcie :

1. szalony Koorczak, czyli przesympatyczna i niezwykle zdolna Karina, która co kilka dni serwuje nam takie oto wspaniałości:


( zdjęcia własności koorczak.pl )

2. Magiczne kocyki "MayLily" - kocyki, "miziaczki", przewijaki, poszewki na jaśki ( moje ulubione to "sowy na drzewie" :) oraz pieluszki wielorazowe,

( zdjęcia pochodzą z bloga MayLily)


3. fantastyczna " Little Sophie", która zadomowiła się na Allegro i w Decobazzarze, szyje kocyki, poduszki, przytulanki, girlandy i ... SOWY :)



( zdjęcia własności Little Sophie)

4. coś dostępności ogólnej np. w 5-10-15 czyli "La Millou", kocyki sygnowane m.in. przez Anię Muchę są piękne, starannie wykonane, świetnej jakości, a wzory ... ;)



bardzo jestem ciekawa czy wasze pociechy maja już takie kocyki, czy Wam się podobają, czy wspieracie " Kocykowych Mistrzów" ? 
:)

10 komentarzy:

  1. My mamy May Lily ale szykuję się do uszycia dziecku własnego kocyka na minky :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo dla Ciebie, ja do szycia to tak troszkę dwie lewe posiadam :)

      Usuń
  2. buziaki dla przedszkolaczka!
    kocyki cudne, ciężko coś wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buzi przekażę, a kocyki faktycznie wszystkie fajne :)

      Usuń
  3. ja sama wspieram córkę w 'kocyki' :) ale te faktycznie śliczne!
    niestety nam do przedszkola jeszcze rok został... :)
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś "mistrzem Kocykowym" po prostu :)

      Usuń
  4. My mamy Maylily i kocyk z imieniem haftowanym, mam też pieluszki i miziaczka. Też planuję sobie zrobić u nich narzutę do sypialni, bo robią na zamówienie. A mój przedszkolak, będzie miał kocyk i jasiek czerwony, w jego ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano przecież od Ciebie wiem o Maylily :)

      Usuń
  5. Same cuda!
    Ps. wzruszający ten Wasz "pierwszy dzień':D

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda, cuda widy, a dzień faktycznie wyjątkowy i "gul" trzymał do wieczora ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...