28 sie 2012

Wszywki, metki, imienniki :)

do przedszkola i szkoły marsz, 
jak Pan Dyrektor przykazał, tak też zapewne wszyscy wraz z pociechami 
3 września wyruszymy dziarsko na wszelkiego rodzaju inauguracje lub nie, 
bo na przykład w Naszym przedszkolu cisza jak makiem zasiał ...

ani jednej informacji, obwieszczenia, instrukcji 
ani nawet samotny "post-it" nie wisi nigdzie :(

ale co tam i tak pójdę,ale najpierw przygotuję się pilnie i zakupię przedmioty z listy, jakie moje dziecię zobowiązane jest ze sobą wnieść, jako wkład osobisty w rozwój placówki ( tak, tak, taka lista to na tablicy wisi od czerwca :)

zatem musimy ze sobą zabrać:

- pościel / poszewka na koc / jasiek / pokrowiec na pościel ( sama nie wiem co mam wybrać ),
- kapcie w worku ( polecam Befado )
- ręcznik,
- książeczka z literatury dziecięcej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

oraz
- 4 rolki papieru toaletowego,
- 2 opakowania ręczników jednorazowych,
- 2 mydła w płynie,
- duże opakowanie chusteczek higienicznych,

i opłaty ... ( pozwolę sobie pominąć )

WSZYSTKO PROSIMY PODPISAĆ !!!

i własnie o tym chciałam, troszkę dla przypomnienia, 
bo pisałam o " podpisz.pl" w zeszłym roku,
a w tym dotarłam do konkurencji zapewne, ale przecież mamy wolny rynek, 
więc i ja Wam wybór podsuwam, a Wy sami zdecydujecie i być może zakupicie :)

nowa strona to "metki.pl", nazwa cenna sama w sobie i nic dodawać nie trzeba,
"metki bardzo osobiste" oferują Nam metki ubraniowe do "naprasowywania", 
do przyszywania i do naklejania na przedmioty



Oprócz imienia, możemy zafundować sobie także jakiś specjalny znaczek:




co urozmaica i wyróżnia ubranie :)

czy podoba Wam się pomysł "naprasowywanek"?
czy raczej stawiacie na zwykły długopis lub flamaster? 
:)

2 komentarze:

  1. jak już przyjdzie i na mnie pora, skorzystam chyba z naprasowywanek... ręczne podpisywanie wygląda zazwyczaj słabo, a metki do wszywania to raczej rozwiązanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...