23 sie 2012

Versatile Blogger :)




a więc ( od "a więc" podobno zdania nie należy rozpoczynać :)

po raz pierwszy w życiu zostałam otagowana, zapewne nie dlatego, że nikt mnie nie lubi, ale dlatego, iż mój blog niewiele mówi o mnie, a jest to celowe i zamierzone,
 bo jest tyle ciekawych rzeczy i sytuacji wokół :)

"złapała" mnie Koralowa Mama i pomyślałam "raz kozie śmierć", 
to tylko siedem małych faktów, 
a może i Wy chcielibyście przy okazji napisać 7 rzeczy o sobie?

zapraszam :

1.  nad życie kocham oczywiście moje Dziecko, ale także Wojciecha Waglewskiego i dobre podwójne espresso :)
2. alergicznie reaguję na ludzką głupotę, brak wyobraźni, chamstwo i znieczulicę !!!
3. szalenie bawi mnie jak w filmie ktoś znika z kadru w efekcie upadku z konia, pośliźnięcia się itp. ...
4. do łez doprowadza mnie krzywda mniejszych i słabszych,
5. zawsze, gdy wydaję pieniądze mam wyrzuty sumienia ;)
6. nigdy nie zwolniono mnie z pracy ...
7. marzę o Podlasiu zamotanym w chustach i własnej, małej Szkole Rodzenia :)

przyłączcie się, zapraszam bardzo serdecznie, piszcie w komentarzach i na swoich blogach podrzucając Nam link w komentarzu, 
taguję każdego kto ma ochotę Nam się przedstawić i "polubić się" z Nami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...