26 lut 2012

Pan Pepe mówi "dzień dobry" :)

czas szybko wracać do żywych i piszących, 
bo za długa przerwa pojawiła się na Minach Ninki ... :)

jak powracać to od razu z zachwytem w oczach i na ustach :)

dziś chciałabym podzielić się z Wami bardzo "tajemniczą" dla mnie osobą, 
w osobie Pana Pepe,

O Panu tym wiadomo z blogosfery tyle, że pochodzi znad polskiego morza,
 jest z pod znaku bliźniąt i zawodowo zajmuje się sztuką ... tajemnicze ?



dla mnie osobiście troszkę tak, ale nie zmienia to zupełnie faktu, iż Pan Pepe wykonuje własnoręcznie genialne, kreatywne i bardzo ciekawe zmysłowo zabawki dla dzieci 
oraz UWAGA przepięknie wykonane przebrania karnawałowe,

Ja wiem, ze to nie czas na zabawy i szaleństwa zimowej pory, bo mam nadzieję , 
że bliżej już do Wiosny niż dalej, 
ale nie mogę powstrzymać się wcale i nie pokazać Wam tych wytworów ludzkich rąk, 
a dokładniej Pana Pepe 

mały przykład:

Kreatywny Pan Krokodyl



teatr cieni



kilka strojów na bal :)





jeśli kogoś zachwyci na przykład genialny Pan Krokodyl proszony jest na stronie domowej pana Pepe do kontaktu pisemnego :)

gdzie podejrzewam dowiecie się szczegółów możliwości nabycia takowego,
zatem nie pozostaje mi nic innego tylko zachęcić do kontaktu :)
xxx


( zdjęcia są własnosci Pana Pepe i pochodzą z Jego strony domowej: http://www.pan-pepe.blogspot.com/)



2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...