9 sty 2012

święta, święta i po świętach - WYPRZEDAŻE :)

święta mijają bardzo szybko, prawda to oczywista i nie podważalna, 
szczególnie gdy przyjeżdża ukochany "tłumek" bliskich, 
wtedy wydaje się, że byli tylko chwilę, czas przy świątecznym stole mija jak pięć minut
 i ...

nagle w domu zapada smutna cisza, rzeczy w koło odnajduję swoje dawne miejsce,
 te nowe - prezentowe moszczą się świeżo na półkach i po woli powraca codzienny rytm ... :)

my także wczoraj zrobiliśmy ostatnie "pa, pa", najbliżsi pojechali, moje Dziecię zakręciło się wokoło i smętnie zaczęło układać puzzle, już tęskniąc do rodzeństwa i nowo ukochanego wuja :)
 a JA zaczynam rozglądać się za prezentami ... tak, tak, mówię poważnie ...
na przykład na zbliżające się urodziny córci, babci, taty, siostrzeńca i super siostrzenicy :)

i wcale nie biegam po centrach handlowych, ale okazji poszukuję na najbardziej znanych
 i ulubionych stronach internetowych, bo tam również wiele się dzieje :)

dla Tej ostatniej, najmniejszej i super słodkiej Panienki pomyślałam o takim małym i skromnym podarunku,

myślę, że mógłby się Jej spodobać, a Jej mamie na pewno :)

szczególnie, że Miszkomaszko urządziło super promocję - 50 % na " golasy ",
 więc warto podwójnie, bo nie dość że piękne, to jeszcze w super cenie :) 

golas - obracanka



golas - syrenka 

golas z nogami

My swoją "obracankę" mamy i kochamy ( szczególnie Ja )


ps. w ramach wyjaśnienia, wcale nie świętowaliśmy przez dwa tygodnie :)
moja rodzina jest prawosławna, więc wigilia była w piątek :)

XXX

5 komentarzy:

  1. A już myślałam, że trwaaały i trwaaałyy, a Ty tu o śmiganiu świat piszesz:D
    Lale piękne! A metki to ukochał by Julo, oj ukochał!

    OdpowiedzUsuń
  2. @Zezullko, metki najlepszym przyjacielem małych paszcz :)
    @ nasza szafa, piękne są i cudne i wykonane ręcznie baaardzo profesjonalnie, polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi cieżko jeszcze pozbierac sie po switach, koniec leniuchowania trzeba pracowac! :)
    Słodkie te lale!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...