27 sty 2012

Ale Lala ... !!! :)

"Lalka", jedno krótkie słowo, a dla mnie tak wiele wiąże się z nim emocji ...

Otóż Córka moja pierworodna, będzie miała za dni pięć, 3 urodziny ... 
data to nie byle jaka, więc emocje tym większe, bo i Dziecko niemałych już rozmiarów ...
a w dodatku, daję słowo, ze pierwszy raz w życiu Dziewczę to wspomniało o Lalce ...

a Ja w ogóle nie jestem przygotowana na ten temat,
 więc poszukiwania rozpoczęłam od rozpuszczenia wici...
potem było wiele cudownych godzin przed ekranem komputera...
następnie dopuściłam się nawet "podpytywania", 
w skrajnej rozpaczy wzięłam Młodą na kolana, przed komputer 
i pytania rozpoczęłam typu: "A może ta?"...

zwariowałam ... piszę szczerze i naprawdę oszalałam 
od nadmiaru możliwości i wielości możliwości
( dlatego tyle "..." w tym tekście :)

rozwiązanie wymyśliłam z impasu proste - wybór "lalki" zrzuciłam na ciocię i wujka, którzy się zadania podjęli i nawet chętnie, 
za co uroczyście i na łamach internetu Im obojgu dziękuję :)

a oto co znalazłam:

1. lalka Clara z Haby, masowa produkcja, ale znakomita jakość, 30 cm wysokości
CENA: 124,10 zł
DO KUPIENIA: Dadum


2. "Baby Zoe" Lilliputens, czyli przenośna forma laleczki, którą należy się mocno i czule zaopiekować :)

CENA: 105 zł
DO KUPIENIA: Mamissima


3. Handmade z duszą, czyli "lalka szmacianka pożyczanka" własnoręcznie wykonana przez bardzo zdolną Matkę Polkę, autorkę wielu lal i tyleż samo wpisów na blogu Koty na płoty, na który zajrzyjcie koniecznie ( zdjęcia pochodzą z bloga)



4. na blogu Szycie Silanny natomiast powstają takie lalki ( jak na mnie patrzą to chcę je przygarnąć :), oraz wiele , wiele innych unikatowych rzeczy, jak literki, ubranka, kostiumy i oczywiście Lalki :)




5. jako piąta przedstawi się Państwu "poważna" Amelia, która powstała w rękach Naji, "artystycznej duszy" bezsprzecznie i twórczyni równie artystycznego bloga MadebyNaja


( zdjęcia z bloga autorki)

6. i na koniec moja ulubienica, a nie mojego dziecka :)
Lalka "raz na ludowo", czyli to co lubię najbardziej;)
"Różowiaczek" pochodzi z Paracowni Maliny, 
CENA: 65 zł
DO KUPIENIA: Ludowomi




i jak tu mądrze wybrać?
xxx




3 komentarze:

  1. No ostatnia zdecydowanie naj!:D Chociaż, każda ma coś w sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda, każda :) a co wybiorą wujki i ciocie ... zobaczymy :) dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciężki temat! przerabiałam ostatnio :) ostatecznie padło na Alę, co ma kota, o taką o:
    http://www.decobazaar.com/produkt-szmaciana-lala-ala-w-czarne-groszki-3369907.html
    na początek taka klasyczna, ale ostatniego słowa nie powiedziałam w tym temacie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...