22 gru 2011

życzenia ...


uważam, ze życzenia świąteczne to bardzo osobista sprawa,
"ode mnie do Ciebie"...
dlatego prawie nigdy nie daję się wciągnąć w życzenia typu: "wyślij do wszystkich" ...

ale dziś chciałabym połączyc te dwie formy i nie jestem pewna czy mi sie to uda, jednakże spróbuję, bo mam takie wrażenie ( i mam nadzieję, ze nie odosbonione ), 
iż My, czyli Ja - która pisze te słowa oraz Wy - którzy je czytacie,
znamy się już troszkę i lubimy, skoro tu, na stronki tego boga wracamy ... :)

tak więc będę dziś Wam życzyła ŚWIĄT:

wesołych lub melancholijnych,
hucznych lub spokojnych,
zdrowych ale i z przyjemnością objedzonych,
rodzinnych lub w pojedynkę z wyboru,
kolorowych lub w mono kolorze,
bogatych lub skromnych,
zwyczajnych lub wyjątkowych,
ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ...

i do zobaczenia wkrótce :)




2 komentarze:

  1. Miny Niny, Ty wiesz, że my tu lubimy bywać;)
    Więc życzymy sobie, by w Nowym Roku mnóóóstwo wpisów nowych było:D (oczywiście u Niny)
    A Tobie, by siły, chęci, zapał był taki jak zawsze!
    Najlepszego!:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...