8 gru 2011

Pomocnik Świętego Mikołaja - część 6 - cztelnia :)

były propozycje wprost z półeczki mojej Córeczki, dziś troszkę "lista życzeń", która mam nadzieję może natchnie również kogoś z Was :)


1."cyferki" autor: Jacek Cygan ( tak Ten sam :), wyd. Czerwony konik, cena: 19 zł, połączenie przyjemnego z pożytecznym :)







2. " naciśnij mnie" autor: Herve Tullet,wyd.Babaryba, cena: tylko teraz 24 zł
szalone przygody kolorowych kropek, niezwykła i niezapomniana przygoda :)


3. "zbyt późno", autor: Giovanna Zoboli, wyd. Entliczek, cena: 26,10 zł
przepiękna książeczka o wielkich pragnieniach małych ludzi ...


4. "jak się poznaliśmy", autorka: Joanna Guszta, wyd. Ładne Halo
książka patchwork, dla zmysłów i dla wyobraźni, jedyna w swoim rodzaju ...








wszystkie tytuły do kupienia na stronach wydawców lub sklepach internetowych, księgarniach i sklepach stacjonarnych, oprócz "Jak się poznaliśmy", które trudno znaleźć, a jak będzie to na pewno pojawi się na stronie wyd. Ładne Halo

1 komentarz:

  1. O! Ostatnio w jakimś śniadaniowym programie widziałam książeczkę "Naciśnij mnie". Zadziwiające, tak prosta rzecz a tyle zabawy:D
    A pod względem ilustracji BAARDZO przypadła mi do gustu "Zbyt późno".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...