2 gru 2011

Pomocnik Świętego Mikołaja - część 5 - propozycje Małej Ninki

dziś "pomocnik" bardzo osobisty, ale nie mój, a mojej Córci :)

zapytała mnie dziś co robię takiego fajnego na moim komputerku, 
kiedy jej pokazałam i krótko wyjaśniłam ...
zapytałam Ją , które ze swoich książeczek lubi najbardziej 
i chciałaby "poczytać " innym dzieciom :)

oto Jej odpowiedź :)


1. seria książeczek o jedynej, niepowtarzalnej, rezolutnej i wrażliwej, a przy tym tak bardzo dziecięco normalnej Basi, Nina ją kocha a Ja cieszę się, ze cała seria to tak wiele tytułów i wszystkie przed Nami, bo dopiero rozpoczęliśmy przygodę z Basią , a już zawładnęła naszymi ( moim bardzo ) sercami, a w dodatku ta cena - 14,9o zł :)
WIEK: podobno 3+
DO KUPIENIA: prawie wszędzie :)

2. seria książeczek o ELMERZE, przesympatycznym i tak po dorosłemu mądrym słoniu w kratkę, umili Wam na pewno zimowe wieczory, przenosząc was na chwilę do kolorowej 
i przyjaznej dżungli, serdecznie polecam i żałując, że seria liczy tylko cztery części :(
WIEK: 2+
DO KUPIENIA: również w wielu księgarniach

3. znakomita pod względem graficznym, tradycyjna jeśli chodzi o treść, seria książeczek z wydawnictwa Dwie Siostry - " Chory kotek", "Paweł i Gaweł", "Małpa w kąpieli" i "Stefek Burczymucha" - klasyka w najnowszej odsłonie, chwalimy i delektujemy się prawie co wieczór ...
WIEK:3+
DO KUPIENIA: Dwie Siostry

4. i na koniec sztuka w pojedynczym wydaniu, dość kontrowersyjny temat dla moich rodziców ... "Grzeczna" to krótka historia o dziewczynce, która za wszelką cenę starając się być taka jak chcą inni, któregoś dnia po prostu znika w ścianie ... koniecznie !!!
WIEK: 3+
DO KUPIENIA: np. Empik

niezły ma gust moje dziecię, prawda? :D
xxx


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...