12 lis 2011

w stronę Świąt ,tup, tup, tup ... :)

kurczę, jak ten czas leci, prawda?
Ja osobiście naprawdę nie wiem jak On to robi, że Go ciągle brak,
czy chowa się przede mną specjalnie, czy ucieka ...
cały czas mam niedoczas, a przecież nie pracuję ( niestety lub "stety" ) zawodowo czynnie od 8.oo do 16.oo,
a wieczorem, jak już położę dziecię spać, to mam tyle jeszcze przed sobą, 
że aż mi się nic już nie chce :)

tak też co noc, przed zaśnięciem obiecuję sobie, ze jutro to już na pewno napiszę coś na moich ukochanych stronkach i blogach i u siebie również, bo głupio tak zaniedbywać, 
bo przecież ktoś fatyguje się i chce to czasem przeczytać ...

siadam więc i piszę ...
jako osoba pretendująca do miana "zapobiegawczej" i "systematycznej", 
pomyślałam, ze pomyślę wcześniej o prezentach,
myślę tak oczywiście co roku o tej porze i różnie mi to oczywiście wychodzi 
( dlatego wciąż pretenduję :)

wypatrzyłam już kilka rzeczy, więc chyba zacznę się z Wami dzielić,
co Wy na to? :)
dziś jedna rzecz, ale bardzo fajna, a później sama nie wiem, czy podzielić pomysły ze względu na wiek, czy cenę? w zeszłym roku było kilka pomysłów "poniżej 50 zł" ...

ale, ale dziś troszkę książkowo - słuchowo, bo wypatrzyłam fajny box bajek - grajek, 
moim zdaniem ideał na prezent jeśli dziecię lubi słuchać takowych, moja lubi kiedy spożywa posiłki  i kolekcja "posiłkowa" w kuchni rośnie jak ciasto drożdżowe i nigdy dość :)



a BOX wygląda tak:


a w środku znajdziemy osiem płyt a na nich:


1. „Czerwony Kapturek"
2. „Alicja w krainie czarów”
3. „Kot w butach”
6. „Pinokio”
8. „Przygody Piotrusia Pana”
16. „Jaś i Małgosia”
17. „Król Ból”
37. „Przygody Pimpusia Sadełko”




cena kompletu to 129 zł, a dokonać zakupu możemy na stronie Bajki - Grajki

xxx

1 komentarz:

  1. Kocham te bajki. Na Jasiu i Małgosi, Czerwonym Kapturku i Alicji w Krainie czarów wychowałam się :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...