1 lis 2011

odkrywamy polskie legendy ... Studio Malu :)

ten post dedykuję mojej ukochanej Sis, która wraz ze swoim mężem 
są chyba najbardziej rdzennymi warszawiakami 
jakich udało mi się poznać w moim długaśnym życiu :D

Studio Malu wypatrzyłam na Facebooku,
 tam też można znaleźć kilka informacji o Nich, 
że wymyślają, tworzą i nadzorują produkcję wyjątkowych pamiątek z Warszawy,

według nich, to właśnie przez i dzięki zabawie dzieci a nawet i dorośli 
ponownie zakochają się w naszej stolicy 
i fajnie, bo wiadomo, że ponad połowa polaków z jakiś nie znanych mi bliżej powodów zionie w kierunku warszawy jakimś zanieczyszczonym brzydkimi słowami powietrzem ...

na szczęście istnieją tacy kochani ludzie jak moja Siostra i ukochany Szwagier :)

gdy poznałam Studio Malu pierwsze co mnie zastanowiło to to, 
dlaczego nazwali się "pamiątki z Warszawy"?

Jakoś słowo pamiątki kojarzy mi się z lekkim odpustem i suvenirem :)
A proponowane przez nich gry i układanki są naprawdę wyjątkowej jakości, 
w pięknych nasyconych kolorach i w oryginalnej grafice...

ale do rzeczy :)

ja oczywiście zaczynam od zachwytu na poziomie 3 latka, 
ponieważ takowego posiadam na własność 
i takie przedmioty docierają do mojej świadomości :)

po 1 - "Odkrywamy widoki Warszawy" - gra memory, to genialny sposób na domowy "spacer" ulicami Warszawy,  podczas którego z przyjemnością zatrzymujemy się przy najciekawszych i nie zawsze każdemu dobrze znanych miejscach w stolicy, jak na przykład Łazienki ale i stadion Dziesięciolecia :)
do kart do gry dołączono wyczerpującą broszurkę z opisem przedstawionych miejsc 9 jakby okazało się, ze jednak nie będziemy wiedzieli co widzimy na załączonym obrazku :)

" smok pożre owcę,
Neptun się wzburzy,
syrena w sitowiu zagubi,
a ten, kto gra,
memory polubi" ))) 
( cytat ze strony http://www.malustudio.pl/ )



dla szerszych patriotów wykazujących miłość do całej ojczyzny Malu Studio proponuje inną grę memory, na zasadzie poszerzania wiedzy w obrębie polskich legend - "Odkrywamy polskie legendy"


po 2 - dla starszaków i innych dorosłych, którzy lubią wykazać swoją kreatywność, do gustu przypadnie z pewnością kolejna znakomita propozycja , a mianowicie super interaktywna książka " Rysujemy Warszawę".
Znajdziemy w niej i szablony do odrysowywania, i naklejki, znajdziemy też stronkę na której należy ciepło ubrać króla Zygmunta, bo zmarznie ... ;)




memo i malowanki warszawianki można kupić np. w LeLu ,
a stacjonarnie w ... ( popatrzcie na stronce http://malustudio.pl/ )

Ja osobiście jestem zachwycona i uważam, 
że te "pamiątki" mogą okazać się znakomitym prezentem pod choinkę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...