8 paź 2011

tonga w Polsce :) juupi :)

dziewczyny kochane, 
jeśli któraś z Was zachwyciła się Tongą o której pisałam tu




zapraszam na nową stronę www.sklepwkropki.pl 
i nie zarażajcie się proszę że jeszcze nie całą parą,
ale niedługo na pewno się to zmieni, 
tak obiecała mi właścicielka, której mail znajdziecie na stronce 
i piszcie śmiało, 
bo przemiła z niej osoba :)

dostałam propozycję zakupu Tongi już teraz ( wy też możecie :), 
ale bardzo się waham,
 bo waga dopuszczalna to 15 kg, a Ninka ma już 16, więc ... 
ale czasem tak bardzo bolą mnie ręce 
lub po prostu w jakimś dzikim tłumie lubię ją mieć przy sobie :)

myślę ...

a jak Wy myślicie?

xxx

7 komentarzy:

  1. na chwilę w sklepie albo na podejście kilka kroków - spróbować można!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wciąż Zo noszę w chuście, tzn zdarza mi się to bo Zo ma już 17 km. Noszę ją dokładnie w takim samym ułożeniu jak w tondze, czyli na biodrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. wiecie co? przekonałyście mnie :) a niech Wam będzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie sie wydaje ze lepiej hipseat, przy duzym dziecku jednak ta tonga musi obciazac kregoslup

    OdpowiedzUsuń
  5. Hipseat miałyśmy, ale większe dziecko z niego po prostu zjeżdża ... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, chcialabym dac znac, ze wraz z nowa dostawa prosto z Francji przybyly nowe kolory Tongi, w tym tak lubiany granatowy, czarny, turkusowy, "Le Croisic" (granat z ecru). Zapraszam serdecznie do kontaktu, chetnie podam wszystkie szczegoly :)

    W kwestii watpliwosci MG, to Tonga dzieki swojej konstrukcji swietnie kregoslup odciaza, rozkladajac ciezar ciala dziecka bardzo skutecznie. Mozna nosic po obu stronach na zmiane, ja jednak intuicyjnie (jak pewnie wiekszosc mam) nosze na lewym biodrze, majac wolna prawa reke. Dodatkowo, Tonga jest lekka sama w sobie, czego o hipseat powiedziec nie mozna.
    Ogolnie, jako osoba, ktora sporo swojego roczniaka 11 kg ma na rekach i kregoslupa nie wygral ana loterii, szczerze polecam to rozwiazanie, bo wreszcie mi rece nie mdleja i kark nie doskwiera :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. a w kwestii wagowej, tak Tonga jest atestowana do 15 kg i nie bede namawiac na zakup - chyba ze sie przyda dla nastepnego potmoka :)
    jednak na stronie porducentki mozna znalezc zdjecie 10 latka w Tonga :) oczywiscie, NIKT takich duzych dzieci nie nosi chyba (nawet najbardziej ideologicznie zafiksowane chustomamy), ale chodzilo o pokazanie wytrzymalosci materialu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...