3 paź 2011

mamusia do schrupania, mniammmmmmm ... :)

okres ciąży i karmienia piersią jest dla Nas kobiet szczególnie wyjątkowy 
pod wieloma względami,

po cudownym okresie "różowych okularów", 
kiedy to istniejemy tylko My ( kobieta i mężczyzna ), wszystko robimy dla Nas i z myślą o drugiej "połówce", przychodzi moment kiedy pojawia się dziecko,
 najpierw powoli, jak żółw ociężale ... ;) 
dla obojga to szok, mega zmiana i czysta abstrakcja,

czasem odnajdujemy się w nowych rolach od razu, a często trwa to nawet długo po narodzinach maleństwa, wcześniej czy później nadchodzi moment 
kiedy mężczyzna staje się Tatą, a kobieta ... znów Kobietą przez duże K :)

Ja osobiście dość późno chyba zaczęłam dbać o siebie samą, 
ale widocznie taki czas ( około 2,5 roku ) był mi potrzebny na bycie tylko Mamą ... :)
przy kolejnym dziecku mam chytry plan, być Kobietą i Mamą równocześnie przez prawie cały czas, a na pewno wcześniej pozwolę sobie na przyjemności dla ciała, a nie tylko dla ducha.

czy myślicie, ze pomoże mi w tym piękna bielizna dla Mam ?
jestem pewna, ze tak ...
szczególnie, ze nareszcie taka w Polsce jest również dostępna :)

zacznę od Cake Lingerie, bo odkąd je ujrzałam 
stałam się natychmiast "ciasteczkowym potworem" :)

Cake powstał w 2008 roku, kiedy jego założycielka , Tracey Montford (będąca w ciąży) szukała dla siebie pięknej i wygodnej bielzny. Wszystkie napotkanie produkty nie spełniały swoje roli, albo były bardzo zabudowane alby dawały fatalny kształt, a do tego w żadnej nie czuła się dobrze. Zamiast podnosić swoje poczucie wartości, wstydziła się pokazać w takiej bieliźnie.
Zdecydowała że wykorzysta swoją wiedzę i stworzyła Cake Lingerie by dać w kobietom w ciąży i karmiących piersią okazję poczuć się ponownie kobieco. Stworzona przez matki dla matek, ponieważ każda kobieta zasługuje na to co najlepsze!




 toffee
 Turkish Delight
 Velvet Delight



Toffee Apple

te cuda kupicie na Lovemum.pl

czy macie jakieś swoje ulubione marki bieliźniane dla mam karmiących?
ja osobiście znam troszkę z widzenia Hot milki
 ( które pewnie znacie, ale i tak o nich jeszcze napiszę :)
i skrycie o nich marzę, 
ale nie czas i nie pora na "karmniki" :)


xxx

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...