17 paź 2011

ja chyba oszaleję !!!!!

wszyscy moi kochani, którzy już zdążyliście mnie przekląć i wykląć,
 bo choć obiecałam, że będę sumiennie pisała częściej od września, 
a tu już nawet październik w pełni, a ja milczę ...

przepraszam i kajam się, ale to nie moja wina, 
tzn. moja oczywiście, bo zamiast oszczędzać megabajty 
na wpisy, Fb i inne normalne poczty, 
to ja sobie przez kilka dni pooglądałam na YouTube kilka filmików 
i historii i troszkę muzyki poleciało i pograło 
i dostępna ilość transferu danych w moim pakiecie poszła się ... na spacer...


Internet poza tym, ze jest moją miłością i okienkiem przez które zaglądam do Was, jest także zmorą, gdy próbuję zamieścić jakieś zdjęcie ...
 On się zawiesza ...

Koniec tłumaczenia, trzeba wziąć się za siebie, o
XXX

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...