31 sie 2011

tonga, tonga, dźwiga bąka ... ;D

ja przepraszam za tytuł, miało być śmiesznie a wyszło zapewne tak sobie, wybaczcie :)

ale temat posta już jak najbardziej poważny i prawdziwy, 
oczywiście podpowiedziała mi go Sis, która jest nieocenioną skarbnicą i pomocną ręką 
i głową i tak naprawdę, to chyba Ona powinna prowadzić ten blog :)

ale za to prowadzi inny i cudny - " gotowanie w rytmie disco " ( zajrzyjcie koniecznie :)

temat na dziś to TONGA i już piszę o co chodzi, a właściwie nosi :)



pamiętacie może takie specyficzne, niegdysiejsze siatki na mleko i bułki?
takie z dziurami, ze sznurka, posiadające nieodkrytą wręcz pojemność?
to właśnie jest nosidło TONGA
tzn. nie wkładamy dziecka w taką dokładnie siatkę, ale "twór" na wzór ...







nosidło przypominające ową torbę na zakupy 
funkcjonuje na zasadzie poucha czy chusty kółkowej,
przeznaczone jest dla dzieci od 4 miesiąca do około 3 lat ( 15 kg ), aleeeeeeeeeeee ...

wyróżniają Ją przede wszystkim rozmiary, 
tzn. TONGI są tak małe, że mieszczą się nawet w kieszeni 
lub kobiecej torebce też, np. kopertówce ;)

TONGA znakomicie ułatwia życie w sytuacjach kiedy Młode zawsze "sama", 
ale nogi bolą i klops :)

mnie osobiście zauroczył i pomysł i design, 
bardzo TONGĘ chcę i żałuję, ze nie wiedziałam o aukcji na Allegro, 
która niedawno się zakończyła, bo jak się domyślacie, jeśli coś ma dopisek "Paris", 
to w Polsce jeszcze tego nie uwidzisz i nie dostaniesz, 
żałuję, ze nie posiadam osobistych przyjaciół we Francji :(

jak podoba Wam się TONGA?
xxx

4 komentarze:

  1. Ojejaaaaaa...genialne:D I do tego sentymentalne wspomnienia:D bo co jak co, ale siatki takie pamiętamy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne i wzory boskie. a ebay nie ratuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tonga to swietny wynalazek. jest juz w Polsce :) zapraszam na www.sklepwkropki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, wypadałoby podać linka do nieco przerobionego cudzego tekstu, z którego się korzystało - czytając miałam wrażenie, że skądeś taki opis mi jest znajomy, aż sprawdziłam...

    Sklep francuski, do którego był w owym tekście i komentarzu odnośnik, oferuje wysyłkę tongi do Polski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...