13 sie 2011

Ram, pam, PANTY :)

a dziś kolejna mam wrażenie bardzo fajna rzecz, 
jaka przyda Nam ( mamom przedszkolaków ) i dzieciakom oczywiście przede wszystkim , 
w opanowaniu przedszkolnych zawieruch jesiennych i zimowych też,

a mianowicie PANTY ...

Czy ktoś słyszał ???
Czy ktoś z was już takowe widział???
A może ktoś już je wsunął kiedyś Dziecięciu na "pupę"??? :)

Ja tak :) i dlatego z czystym sumieniem, polecam Wam PANTY i wierzę, 
że będziecie zachwyceni tak mocno jak ja, a Wasze Latorośle pokochają je jak Ninka,

ale do sedna i już piszę, że owe PANTY, to po prostu super dzianinowe getry bez stópek, 
z jeszcze fajniejszym nadrukiem na "pupie" :)

jednym i chyba głównym dystrybutorem tych spodni oraz innych fajnych rzeczy 
jest firma Little Flower
szczerze Wam napiszę , ze ich strona internetowa może nie jest za piękna i profesjonalna, ale przez ostatni rok i tak jest duuuuuużo lepiej ;)

myślę, ze i chłopaki i dziewczyny znajdą wśród pantów swoich ulubieńców
( gdy nałożyłam je córce pierwszy raz, przez 20 minut stała tyłem do lustra 
i rozmawiała z króliczkiem :)

kosztują 21 zł i wyglądają tak:





- wiosna, jesień - genialne zamiast spodni,
- zimą, jako kalesonki,
- nie ściągają się,
- nie krępują ruchów,
- nie blakną w praniu,
- w trzech rozmiarach, od 80 do 95 cm,

jak Wam się podobają?

xxx

11 komentarzy:

  1. ja się już doczekać nie mogę aż Miśka dorośnie do najmniejszego rozmiaru! bardzo mi się podobają :D tym bardziej, że duperelek startuje już do raczkowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne choć powiem szczerze- widziałam od mniejszych rozmiarówek na ebay ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anna, tak tak jest dużo podobnych, nawet na Allegro, ale piszę o tych bo takie wypróbowałam i mogę z czystym sumieniem polecić, szczególnie dla dwulatków, bo taki rozmiar żyje ze mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne :D śliczne a do tego widać, że praktyczne, bo mój syn jak był mały to tylko w różnych legginsokalesonach chodził, ale nie takich fajnych!!!
    no to dopisuję do listy zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę mojej małej takie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! Gatki ewidentnie boskie! Niech no tylko Jul dorośnie do takich "dorosłych" rajtów:D

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie się zastanawiałam nad ich zakupem a teraz już wiem że nie mam na co czekać pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne! :) moja mała ma takie z kotkiem na pupie, i starsze dzieciaki uwielbiają za nią biegać... super cena!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre, dobre. Tylko dlaczego, do licha, do rozmiaru 95? Wyrośnięte trzylatki o wzroście 1 metra i noszące rozmiar co najmniej 104 są dyskryminowane :)
    Nie rozumiem tylko jednego: proszę o wyjasnienie, na czym polega wyższość tych rajtek nad zwykłymi rajstopkami? Te drugie też można nosić luzem (dzieciom uchodzi) i wkładać pod spodnie, a nie trzeba skarpetek.

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER!!!!! Mój Bruno tez musi mieć takie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. @kruszyna, ja po prostu nie lubię dzieci w rajstopach, jakoś tak dziwnie wyglądają, a Panty są jak legginsy lud spodnie, nie ma szwów i jakoś tak bardziej "ludzko" ;) ja bym nie chciała w rajstopach latać :) a to 95 cm jest bardzo duże tak naprawdę, bo Moja ma 92 cm a nosi jeszcze te najmniejsze, One jakoś tak rosną :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...