3 lip 2011

zapowiedzi u "Dwóch Sióstr"

już chyba wszyscy o tym czytali i pisali, 
ale mimo wszystko ja również wspomnę, bo bardzo Je lubię,
(i może po prostu głównie pokażę )
co nowego wkrótce pojawi się na półce wydawniczej Dwóch Sióstr:

1) M.O.D.A. - kolejna już po DOMK-u i DESIGN-ie znakomita pozycja w serii edukacyjnej 
dla najmłodszych i starszaków również, przekrój przez 150 lat mody 
pojawi się prawdopodobnie już jesienią:)



( czytałam że szykuje się także S.Z.T.U.K.A ...)

2) "Dzień cukierka bez papierka" za to już jest i można dokonać zakupu, pod warunkiem, 
ze interesuje was wspaniała historia dziewięcioletniej Zosi,
 którą rozpiera chęć posprzątania całego świata 
( ma dziewczyna niezły cel w tym wieku, prawda?;) 

autor: Katarzyna Sowula, cena: 16 zł w sklepie Dwóch Sióstr

ja najbardziej ekscytuję się oczywiście premierą MODY, 
ale żeby być dobrą mamą postaram się przeczytać Dziecięciu Zosię przed snem ...
xxx


( zdjęcia pochodzą ze strony wydawnictwa Dwie Siostry)



4 komentarze:

  1. och ja już przebieram nogami , nie mogę doczekać się na MODĘ

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie mogę się doczekać mody

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj właśnie robiłam listę prezentów dla gości na "25-tą miesiączkę Tymka", bo nie było imprezy urodzinowej jak przystało! Na naszej liście jest D.E.S.I.G.N i D.O.M.E.K - to moje dzisiejsze odkrycia :) Ale M.O.D.A. też by się przydała:) czas dopisać na listę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. M.O.D.A. już jest dostępna na stronie dwóch sióstr :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...