19 lip 2011

i jeszcze raz o kłókowych - Vombati prosto z Polski :)

no i znów nie wyczerpałam tematu i
Sis zwróciła moją niespokojną uwagę na fakt, że "o nie, nie, to jeszcze nie wszystko w kwestii chust kółkowych, ponieważ nie napisałaś jeszcze o Vombati !"...

a ja na to "hmmm.....???", 
ignorancja wychodzi mi jak słoma z butów, 
ale od czego posiada się młodszą, aczkolwiek wszechwiedzącą siostrę ;)

Vombati to projekt i wykonanie jednej osoby, która sama mówi o sobie i nic dodać, nic ująć:

Na stronach Galerii Vombati znajdziesz przede wszystkim niepowtarzalne zdobione chusty kółkowe , ale również inne wyjątkowe rzeczy dla Ciebie i Twojego malucha. Wszystko w Galerii zostało zaprojektowane i uszyte przeze mnie; zwykle w jednym lub tylko kilku egzemplarzach, podobnych ale nigdy identycznych :)
Zwykle szyję na specjalne zamówienia, ale również z potrzeby chwili gdy w mojej głowie zrodzi się nowy pomysł. Używam naturalnych materiałów, najwyższej jakości, wybieram tylko te o wyjątkowych oryginalnych wzorach i kolorach. Staram się, aby każda z rzeczy, które szyję była jedyna w swoim rodzaju - unikatowa...":

chusty kółkowe Vombati zachwycają pomysłem wykonania i różnorodnością, połączenia oraz wybór kolorów doprowadzić mogą do "ekstazy chustowej" niejednego znawcę tematu ...:)

moja ulubiona lniana czysta ekstrawagancja Volcano :)





lniana Andaluzja



skośnokrzyżowa Leo & Zebra



jedwabna Mechaniczna pomarańcza


i jak? :))))

xxx

2 komentarze:

  1. NOWĄ NOTKĘ, NOWĄ NOTKĘ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ignorantka to ja jestem :) Wiem tylko, że są chusty tradycyjne i kółkowe :) Wybrałam tradycyjną, w pieknych niebieksich kolorach, i przez pierwsze 1,5 roku nosiliśmy w niej Zo. Wózek był od święta.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...