20 cze 2011

spakowani na wakacje :)

a dziecię również ???

każdy powinien mieć szansę zabrać ze sobą co zechce ( w ramach walizek oczywiście :)
pozwólmy Naszemu wycieczkowiczowi zaopatrzyć się we własny bagaż,
ale zróbmy to moze tak, zebyśmy to nie my musieli go nieść ;)

pół biedy jeśli jedziemy samochodem, 
ale pociągiem? autobusem? wszystkimi środkami transportu? ...

to może zaboleć w krzyżu, więc zastanówmy sie chwilkę,
 w co zapakuje się sama nasza dziatwa ...

Małe zestawienie, to moja ulubiona forma "wpisu",
jak komuś braknie talentu do pisania, to robi tabelki i zestawienia :)

1. TRUNKI, walizer na kółkach o którym pisałam już tu
dziś w nowszych odsłonach:




2. dla wielbicieli romantycznych historii - znaleziony w Dadum -  Lilliputiens, 
pod postacią plecaka Żabki Romeo, już dla 1,5 rocznego królewicza i królewny, 





3. nasz wymarzony ( mój i dziecka również;) 
od dawna Little Life
wygrywa chyba wszystkie możliwe konkursy na:
 "najbardziej urokliwy plecak dziecięcy ever - ever", nieprawdaż że przecudowny?

najpierw kilka zdjęć :
( chciałam zacząć od tego który podoba mi się najbardziej, 
ale szczerze mówiąc nie potrafię się zdecydować, serio...)

popatrzcie sami:









do kupienia za całe 99 zł w Tublu.pl

i co Wy na to?
macie jakieś propozycje?
a może faworytów wśród propozycji ;)?

XXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...