10 cze 2011

Kartooni - świetny pomysł na karton :)

A dziś mnie natchnęło na kartoniki, w wersji maxi ...


Wyczytałam ostatnio i zachwyciłam się, jak to ja w mam zwyczaju
 i gdyby nie brak środków, moje dziecię nie miałoby się jak ruszyć w swoim pokoiku ...

Jak wspominałam już wcześniej osobiście uwielbiam skandynawski design 
( i to nie koniecznie pod marką IKEA, chociaż ją bardzo lubię ),
 a kocham nad życie projektantów polskich,
 szczególnie spod znaku ekologii i jak najbardziej lekkiego rodzimego folku.

 Ale nie oto, nie oto ...

Oto KARTOONI, a tak w szczególe to "ubrana" pufa 
od której nie mogłąm oderwć oczu :)

Pufki są małe - 15 cm wys. i 35 cm. śr., i duże - 35 na 40 cm.; 120 i 160 zł,


Siedziska po raz pierwszy ujrzały światło dzienne na Jarmarku w1500 m2 do wynajęcia 
i podobno ( bo mnie tam niestety nie było tym razem ) dzieciaki zwariowały :)

Ja też oszalałam, a WY?

I jeszcze kilka sztuk wytworów KARTOONI:

WALT - komoda z dobrą energią

FRAGILE - dom dla płyt CD

Komoda, jak kobieta tajemnicza

Na książki z obrazkami i bez, czyli regał MAJKA 
( mój osobisty faworyt :)

I powiedzcie, jak tu nie przemeblowywać stale pokoju dziecka? 
I własnego :), bo MAJKĘ postawiłabym u siebie :)

xxx

( wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Kartooni )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...