8 cze 2011

gradka dla 3 - latka :)

I znów lekkie zawirowanie w sferze prezentowej, 
ponieważ ukochany braciszek córci ma TRZECIE urodziny 
i dziecko mi się spięło i ciąga po sklepach z zabawkami,
a takowych jak na lekarstwo w naszym mieście, 
bo przecież braciszek musi dostać cuuuuuuuudowny prezent ;)

Ja uruchomiłam więc swoje "ulubione" i szukam, przetrząsam i sama nie wiem ...
Jejku, jaki to problem sprawić niespodziankę dziecku które prawie wszystko ma, 
Jego rodzice bardzo dbają o jego rozwój 
i w odpowiednim czasie dostarczają odpowiednich stymulacji 
i mają też sprecyzowany gust.

I mamy z tego niezły galimatjas :)

Szukam ...

Po 1:" KSIĄŻKA,
 dobra zawsze i na każdą okazję 
i tak sobie pomyślałam, że skoro solenizant malutki jest na etapie "sam",
 więc może książka bez literek, tylko z obrazkami :)


Równie cudowna, jak "Miasteczko mamoko" kontynuacja , tym razem w średniowieczu :)
Do kupienia na przykład na stronie Dwóch Sióstr

po 2: ZABAWA NA DWORZE

Jeden z faworytów u Córci - sama zapewne by taki chciała :) 
straż pożarną albo żółtą ciężarówkę od Trzech Myszy ... hmm, trudny wybór ;)



a może domek dla lalek? kto powiedział, że dla chłopca nie można?
ten model uwielbia na przykład kuchnię i gotowanie, 
więc może właśnie domek sprawi mu radość ?



Po 3: ZABAWA W RUCHU

Pies, osiołek albo inne zwierzę z Kidzzfarm - dmuchane skoczki dla dzieci i dorosłych ;) zawsze chciałam taki mieć :)



Po 4: nie wiem ...?!?

POMOCY !!!


3 komentarze:

  1. Jak dla mnie skoczek rewelacja i to bym chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA bym kupiła domek dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...