19 maj 2011

O Kuklo - ubierz mnie wszechmocna !!! ;)

o "Kuklo" przeczytałam niedawno bardzo i zachwyciłam się tak, 
że aż muszę napisać o Nich.

Ja czasami dokonuję odkryć na miarę stuleci, a za chwilę dostaję wiadomość, 
że " to już dawno ..." lub " a ja już od wieków to znam ..." itd...
Więc z góry przepraszam, być może o KUKLO wszyscy już wiedzą 
i noszą przede wszystkim.
Jeszcze przecież nie napisałam nic o tym , czy jest owo KUKLO :)

KUKLO to ubranka dla dzieci ... Napiszę tak - dla wymagających rodziców. 
Są wyjątkowe, unikatowe, jedyne w bluzowo - dresowym stylu, 
który tak bardzo podoba mi się i moje dziecko to łyknęło i mam nadzieję, 
ze Jej tak zostanie na podobieństwo mamusi ;)

Ubranka całościowo polskie, ale dla dzieci wszystkich w wieku 2 - 8 lat.

oto KUKLO:

 bluza seria for girs - 50 zł

bluza seria for boys - 50 zł 

spodnie drsowe - 40 zł 

spodnie dresowe - 40 zł 
spodnie - 40 zł






i płaszczyki wymarzone na jesień ( teraz jest promocja 159 zł :)







dresiwo do kupienia na kuklo.pl

XXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...