16 maj 2011

Co nieco - Djeco :)))))

I kolejne małe osobiste zestawienie. 
Tym razem padło na gry, gierki, czy jak zwał, tak zwał.

Przydają się bardzo, szczególnie, gdy na zewnątrz pada deszcz i wszystkie dzieci, jak powszechnie wiadomo, bardzo się nudzą ...
Szukałam i szukała, a dużo czasu nie miałam, więc zatrzymałam się tam, gdzie oko moje się zatrzymało i zachwyciło.
A mianowicie na niesamowitych, bardzo kreatywnych, rozwijających oraz wspaniale zilustrowanych i wykonanych grach DJECO.


DJECO to francuska firma z ponad pięćdziesięcioletnią tradycją zabawkarską. 
Ich sztandarem są drewniane klocki, układanki i puzzle, a te są sławne szczególnie ze względu na obłędną grafikę i ilustrację. Rolę rozwijania wyobraźni wybrała sobie firma Djeco jako priorytet i konsekwentnie, od samego początku realizują ją także w grach kubełkowych. Tu nie ma schematu i rutyny. Każda gra to co najmniej dwie wersje stanowiące doskonałe pola dla kreatywności małych artystów.
Spójrzcie sami i podzielcie mój zachwyt :)













Djeco to także wspaniałe pole do popisu dla francuskich ilustratorów i rysowników. Szeroki wybór naklejek ściennych, lampionów, niemowlęcych mobilków i nawet (nie)zwykłych naklejek ...





Djeco to jeszcze jedno szaleństwo - "zestawy kreatywne"...

I tu szalej dusza piekła nie ma. chyba nie sposób zliczyć ile ich jest, spisać dla kogo i na co mają największy wpływ. Czyste rozkosz dla oczu i malutkich mózgów ( dla dużych też :)






xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...