3 kwi 2011

wiosenne meblowanie :)


I znów Wiosna, i znów ferwor porządków dopadł mnie z samego ranka i to w niedzielę 
( ale ciiiiiiiiii... :)

Tak naprawdę lekko przeraził mnie malutki bałagan w pokoju mojej latorośli 
i postanowiłam wreszcie zainteresować siebie i Was może troszeczkę 
systemami utrzymywania w ryzach dziecięcych zabawek :)


oprócz genialnego "toy guardian", o którym pisałam już tutaj:http://minyniny.blogspot.com/2010/10/potwor-pozerajacy-niegrzeczne-zabawki.html
postanowiłam poszukać czegoś bardziej podobnego do mebli :)

Niestety brak miejsca w pokoju córci bardzo Nas ogranicza 
( a w szczególności moją inwencję i rozmach :)

Wybrałam jednak z morza propozycji na rynku mały zestaw, który moim zdaniem idealnie nadaje się po 1 - dla dwulatka, po2 - na małą przestrzeń, po 3 - dla niepełnej kieszeni rodzica, 

Popatrzcie i powiedzcie, czy Wam również tak bardzo podoba się ten zestaw?

Mebelki zaprojektowane przez firmę: 



wykonane są z przyjaznej dziecku i środowisku grubej ( bo 2 cm ) tektury, 
nadrukowanej we wspaniałe, również przyjazne dziecku postaci zwierzątek i innych cudaków,
regał i krzesełka wytrzymują obciążenie do 100 kg, czyli jakby tak na przykład jakiś duży tatuś chciał sobie usiąść na herbatkę, to proszę bardzo i zapraszam :)

stolik i krzesełka z tektury - 102 zł


stolik i krzesełka z dziećmi :)


stolik z tektury

Te ekologiczne mebelki są przeznaczone do samodzielnego montażu, 
ale Nas wychowanych na Ikei to nie przeraża :), 
a do ich czyszczenia producent proponuje lekko wilgotną szmatkę ...



oprócz stolika i stołeczków zachwycił  mnie domek dla lalek, 
jaki zawsze sama chciałam mieć:



Nino&Ideas to także dodatki i zabawki:

dywanik - 229 zł

poduszka elf - 68 zł

tablica - 

zamek rycerza - 119 zł

2 komentarze:

  1. Franek by zabił za tę tablicę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog , zapraszam do mnie https://stylowo-mieszkam.pl/ .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...