15 kwi 2011

Chciałabym zaproponować Wam mój nowy pomysł, 
- cykl dotyczący wydawnictw książeczek dziecięcych. 

Nie jest to nic odkrywczego, ale być może pomoże komuś ogarnąć czytankowe szaleństwo.
A jeśli nie komuś to na pewno mi pomoże. 
Od jakiegoś czasu próbowałam "wyłowić" dla mojej Małej coś nowego - zwariowałam, zagubiłam się i oszalałam, nawet nie wiedziałam w którą stronę spojrzeć i na jakim tytule zatrzymać się na dłużej ?!?

Postanowiłam jakoś sobie ułatwić sprawę i troszkę usystematyzować w głowie: "czego tak naprawdę dla Niej szukam?"

Jaką treść powinna książka zawierać? 
Jakie ilustrację ( dla Nas obu są bardzo ważne ;)? 
I co ważne czy to książka dla Córci czy dla mnie:)? 

Po kilku godzinach przeglądania internetu, a w szczególności Ryms-a :) podjęłam decyzję:
 " zaczne przeglądać książki wydawnictwami" i tak też zrobiłam ...




Dziś wydawnictwo DWIE SIOSTRY, po części dlatego, 
że to właśnie pozycje tego wydawnictwa zamieszkały jako jedne z pierwszych 
na półeczce Córki.



Wydawnictwo Dwie Siostry jest jak możemy przeczytać na Ich stronie,
 niezależnym domem wydawniczym specjalizującym się w literaturze dla dzieci i młodzieży.
Za cel postawili sobie przybliżenie najmłodszym czytelnikom i ich rodzicom treści pochodzących od twórców z różnych kultur i miejsc na mapie.
Dzięki Siostrom mamy możliwość zasmakowania w bardzo różnorodnych tekstach i ilustracjach, wśród których każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

Oto kilka naszych ulubionych tytułów:

1. ulubiona seria mojej córy książeczek "klasycznych":



( brakuje Nam tylko "Paweł i Gaweł", ale już złożyliśmy zamówienie u kochanej cioci :)


2. druga uwielbiana przez dziecko para sztandarów Sióstr:



3. planowany cykl "ELMERAa", którego polecała mi Pani Kierowniczka 
w łódzkim Pan Tu Nie Stał:




4. chyba najbardziej znane i cenione zarówno przez dzieci, jak i ciekawskich dorosłych:





czytałam, że w przygotowaniu są już kolejne tomy: "MODA" i "SZTUKA",
nie mogę się doczekać :)


1 komentarz:

  1. mamy DOMEK i jest świetny! DESIGN kupię młodemu na dzień dziecka chyba :) moda i sztuka - super!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...