21 mar 2011

water bobble i już chce się pić :)

Dziś kilka słów o" konkurencie" Sigga ( o którym pisałam dwa wpisy wcześniej ), 
a mianowicie o BOBBLE - butelce wielokrotnego użytku  na wodę i inne napoje zimne raczej, bo Bobble nie jest termosikiem jak Sigg.


Każdy z Nas pije codziennie wodę, a przynajmniej powinien pić jej zalecane hektolitry,
 a jak jest w rzeczywistości to nie będę nikogo rozliczała ;)
W każdym razie ja osobiście wypijwm raczej ektolitry kawy, 
w związku z tym, tym bardziej zmuszam się do picia wody. 
Zresztą szczerze mówiąć przyzwyczaiłam się podczas spacerów z moją małą "mrówką", kiedy była jeszcze w wózeczkowym etapie i ni jak nie udało się zatrzymać, bo od razu wiecie co było ?!? No właśnie płacz.

Więc dzielnie chodziałm, chodziłam i spacerowałam i ... piłam wodę.
Starając sie być oszczędną mamuśką nabyłam drogą kupna butelkę mineralnej z "dziubkiem/; i co dzień uzupełniałam, bo BOBBLESów nie znałam :)



Bobbless oprócz fajnego designu by Karim Rashid 
( osobiście rozpoznaję go na moim Asusie :) 
ma wbudowany filtr węglowy,
 więc śmiało buteleczkę możemy uzupełnić wodą z kranu. 
Od producenta otrzymujemy zapewnienie, 
że woda będzie nadawał się również dla dzieci .

Po upływie zalecanego okresu życia filtru ( ok. 300 napełnień ), 
łatwo filtr samemu wymienić, ale na przykłąd na inny kolor :)
 - różowy, czarny, zielony, czerwony, żółty, niebieski)

Butelki wielokrotnego użytku występują w trzech rozmiarach:385ml, 560ml, 1l. 

BOBBLES możeny już kupić w Polsce np. tu: http://www.redonion.pl/pl/art/3990/Bobble-Butelka-z-filtrem-BOBRD%22

2 komentarze:

  1. A teraz można dostać butelkę też na oficjalnej stronie marki bobble w Polsce: www.waterbobble.pl
    Wydaje się to sensowne i tańsze rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! :) Od listopada bobble we wszystkich kolorach można zamówić na naszej stronie www.waterbobble.pl! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...