4 gru 2010

madre bajki i inne audiobuki :)

na pierwszy świąteczny rzut na taśmę - audiobukowy gwiazdkowy trójpak
z serii " Mądre Bajki" , a w Nim:

Danuta Wawiłow - "Rozśmieszanki, Rozmyślanki, Usypianki"
Czesław Janczarski - "Posłuchajcie bajeczki"
Ludwik Jerzy Kern - "Nosorożce w dorożce"



za jedyne - 83,oo zł
trwa do 10 grudnia


na drugi rzut słuchowiska ukochane przez moje osobiste dziecię, czyli:
kolekcja "Najpiękniejsze Bajki swiata" ...

- to niezwykła seria dwudziestu klasycznych baśni znanych i kochanych od pokoleń, ale opowiedzianych i namalowanych na nowo.







na trzeci rzut rozkoszna i ukochana przez wszystkich Edyta Jungowska ...
tzn. Jej głos w ustach Pippi ;)

" Pippi wchodzi na pokład":



"Pippi na południowym pacyfiku"


"Pippi Pończoszanka"


audiobuki w formacie mp3, ok. 30 zł
można zakupić tu:  http://www.gandalf.com.pl/w/jung-off-ska-sp-k/


i na koniec wspomnienie mojej Sis - "Bajki Grajki",
czyli kolekcja bajek muzycznych dla każdego
niezależnie od wieku, wierzcie mi :)

"Alicja w krainie czarów" - CD
 „To nie do wytrzymania wprost, co dziś spotyka mnie,
bo każdy przecież ma swój wzrost, ja tylko nie!”




"Ali Baba i 40 rozbójników" - CD
„Niech będą dzięki Allachowi, że piękny stworzył świat!
Ja właśnie jestem ten ubogi, lecz uśmiechnięty brat!”

"Śpiąca Królewna" - CD
„Gdzie jesteś piękna królewno?” 




koniecznie do kupienia tu:  http://www.bajki-grajki.pl/?frm=ad&gclid=CJPU8ufZ0qUCFUi_zAodJzaFRg


poleciałam troszkę klasycznie, prawda? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...