26 lis 2010

inspiracji gwizdkowych częśc II

dziś misie, miśki, misiaczki, przytulaczki, tulinki 
i inne dziewczynki i lale też :)

kilka jako część pierwsza, zawita na moim blogu, częśc druga "miśkowa" już niedługo, obiecuję ( jeśli tylko Wam się spodobają dzisiejsze propozycje :)

piszcie, jestem bardzo ciekawa ... 


1 - moje ulubione i noszone przy torbie w formie breloku - GAGANI:
( już kilka osób zaczepiło mnie pytając skąd mam takie cudo u torby :)









2 - bardziej dziewczyńsko, jak mówi moja znajoma ;) - LALECZKi PEPA





3 - rodzime, miejscowe i ogółowi znane - ENDO

duży miś:



mały miś:



i kilka akcesoriów dla Nich :)




 




miłego :)


1 komentarz:

  1. nie wiem na które się zdecydować, bo wszystkie są super :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...